خبرهای داغ:
سیدقربان موسوی و سیدیاسین حسینی، شهدای تیپ فاطمیون بعد از گذشت 3 سال از شهادتشان بر دستان مردم شهیدپرور نجف‌آباد تشییع و در یادمان شهدا به خاک سپرده شدند
کد خبر: ۸۹۸۶۹۵۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، پیکر پاک 2 شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون بر دستان مردم شهیدپرور نجف‌آباد تشییع و در کنار مرقد شهید حججی و در یادمان شهدا به خاک سپرده شد.

شهیدان سیدقربان موسوی و سیدیاسین حسینی، از شهدای تیپ فاطمیون که در دفاع از حرم اهل‌بیت به شهادت رسیدند، بعد از گذشت 3 سال از زمان شهادتشان به میهن بازگشتند و بار دیگر پرچم‌های زرد «کلنا عباسک یا زینب» در فضای معنوی و شهیدپرور شهر نجف‌آباد به اهتزاز در آمد.

سیدقربان موسوی متولد 1370 و سیدیاسین حسینی متولد سال 1363 در دفاع از حرم اهل‌بیت در تاریخ 11 مهر 1393 در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، قبل از اقامه نماز بر پیکر پاک این 2 شهید در سخنانی کوتاه اظهار کرد: خون پاک شهیدان به‌خصوص شهدای مدافع حرم، لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و مرزهای اسلام را فراتر از خاورمیانه کشانده است.

وی در ادامه افزود: ظهور پرشور ملت در استقبال و تشییع پیکر این شهیدان نشان از اعلام وفاداری و وحدت و صفای امت اسلام دارد و مردم با حضورشان اعلام کردند که ای شهیدان ما قدرشناس شما هستیم.

امام‌جمعه نجف‌آباد در پایان خاطر نشان کرد: این شهیدان با خون خود اعلام کردند که ای حسین ما با همه وجود معتقدیم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است؛ این مسیر که مسیر عزت و شرف، مسیر آزادگی، مسیر غدیر و کربلا است تا نابودی دژخیمان عالم ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، تاکنون 11 شهید از لشکر 8 نجف اشرف و 8 شهید از تیپ فاطمیون از شهرستان نجف‌آباد در دفاع از حرم اهل‌بیت در سوریه به شهادت رسیده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها