خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: قلدرتر و عاقلتر از ترامپ هم غلطی نمی تواند بکند و مردم در روز 22 بهمن که نماد وحدت ملی و پایبندی به آرمانهای انقلاب و شهداست، بار دیگر فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۴۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: ما در دهه فجر با شهدا عهد و پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه امام شهدا و شهدا باشیم و در این راه ثابت قدم بمانیم.

وی با بیان اینکه امروز رسالت و وظیفه اصلی ما اتحاد و همدلی در سطوح مختلف است، گفت: باید همه مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.

حسن زاده به رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: معنویت، اتحاد و همدلی رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بوده و است و ما هم در این راه گام برداریم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه وظیفه داریم تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام خوشبین کنیم، اظهار کرد: دشمنان به دنبال تخریب و توطئه هستند و امروز باید هوشیار و آگاه بود.

وی با اشاره به اینکه نباید اولویت ها را فراموش کرد، گفت: اتحاد و همدلی اولویت اصلی و اساسی است که باید مورد توجه همگان باشد.

حسن زاده با بیان اینکه مردم در روز 22 بهمن بار دیگر وحدت ملی و پایبندی خود را به آرمان های نظام انقلاب نشان خواهند داد، تصریح کرد: روز 22 بهمن امسال نیز مانند همیشه تیری در چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

امام جمعه میاندوآب افزود: قلدرتر و عاقلتر از ترامپ هم غلطی نمی تواند بکند و مردم در روز 22 بهمن که نماد وحدت ملی و پایبندی به آرمانهای انقلاب و شهداست، بار دیگر فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

ارسال نظرات