خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد بهار:

وظیفه امروز ما حضور در تمام صحنه‌های انقلاب و ولایتمدار بودن است

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد بهار گفت: وظیفه اصلی ما، حضور در تمام صحنه‌های انقلاب، ولایتمدار بودن و داشتن بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

وظیفه امروز ما حضور در تمام صحنه‌های انقلاب و ولایتمدار بودن استطلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به ضرورت  گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: وظیفه اصلی ما، حضور در تمام صحنه‌های انقلاب، ولایتمدار بودن و داشتن بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است.

وی با تأکید بر تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم می‌خواهند باورها و اعتقادات جوانان را خدشه‌دار کنند و آنها را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بی‌تفاوت کنند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد شهرستان بهار طی ایام الله دهه فجر افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی این دهه برگزاری جلسه تیم روشنگری فرهنگی اجتماعی بود که با حضور بسیجیان برگزار شد.

وی گفت: کارگاه «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم» نیز با حضور 70 نفر از مادران در خصوص نقش و جایگاه فضای مجازی در جامعه امروز و نقش مادران در تربیت فرزند در پایگاه فدک صالح‌آباد برگزار شد.

طلایی با اشاره به برگزاری همایش گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد: این همایش با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهر صالح‌آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند با حضور مشاور تربیتی در روستای قره‌آغاج نیز از دیگر برنامه‌ها بود که در این کارگاه اهمیت ایجاد ارتباط سالم و مناسب بین والدین و فرزندان و شیوه‌های موفق فرزندپروری بیان شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد شهرستان بهار ابراز داشت: دوره جذب و سازماندهی بسیج عادی در پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد نیز همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

وی یادآور شد: در این دوره مباحث عقیدتی سیاسی، احکام و اخلاق اسلامی، آشنایی با بسیج، عملیات روانی و سلاح‌شناسی تدریس شد و در پایان دوره نیز میثاق نامه توسط بسیجیان قرائت شد و از مباحث دوره آزمون به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار