خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو:

خودکفایی نظامی و دفاعی ایران یکی از دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو گفت: یکی ثمره های انقلاب جدایی و خودکفاشدن ایران در بسیاری از زمینه‌ها از جمله نظامی و دفاعی است.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۲۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسین کاظمی  با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پیوند ناگسستنی دین و سیاست است، انقلاب اسلامی را انقلابی از جنس استقلال از خارج دانست و خاطرنشان کرد: یکی ثمره های انقلاب جدایی و خودکفاشدن ایران در بسیاری از زمینه‌ها از جمله نظامی دفاعی و سایر حوزه ها است.

وی انقلاب اسلامی رانفوذناپذیر دانست و افزود: امروز در سایه انقلاب ایران در زمینه دفاع موشکی انبوه نه‌تنها به خودکفایی کامل رسیده ایم بلکه گام به صادرات آن نیز نهاده ایم.

وی در تشریح تفاوتهای وضعیت کنونی کشور ایران در مقایسه با زمان شاه، مهمترین آن را آزادی همه جانبه در حول مدار اسلام اشاره کرد.

وی نکته قوت انقلاب را شجاعت رهبران انقلاب دانست و گفت: ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار دستاورد مهم این انقلاب شکوهمند ایران است.

حجت الاسلام کاظمی خدمت بی منت در نظام اسلامی را یک افتخار برای خادمین این نظام عنوان کرد و گفت: در سایه خدمات ارائه شده از سوی انقلاب اسلامی ایران امروز در گروه های بین المللی و فرا منطقه ای ایران صاحب سخن است.

وی هدف آمریکا از دشمنی با ایران را براندازی اصل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: امروز آمریکایی‌ها و ایادی استکبار حمایت خود را از منافقین و پرورش گروهک های تروریستی نشان داده اند که درصدد نسل کشی در دنیا هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو باتاکیدبراینکه هیچ گاه ملت ایران نخواهند گذاشت فتنه‌های خونین ۷۸ و ۸۸  دوباره تکرار شود و دشمن در منطقه جولان دهند و با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطر نشان کرد: تلاش کردند تا فتنه ای که خودشان به پاک کردن به شورای امنیت ملی کشیده شود ولی بر این امر از سوی کشورها جواب منفی داده شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را بر محور مردمی بودن دانست و ادامه داد: منظور از مردمی بودن یعنی حضور تمامی اقشار جامعه و وحدت و همبستگی بین آنها است.

حجت الاسلام کاظمی رمز پایداری ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را عدم منحرف، رهبران انقلاب دانست و افزود: رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی فردی عاری از ریاست طلبی و پشت میز نشینی است و این قوت قلب به مردم می دهد.

ارسال نظرات