خبرهای داغ:
منصورغلامی وناشی بنیانگذار تکواندو در استان قزوین و فاتح بام دنیا پس از درد و رنج فراوان ناشی از سلاح های شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به خیل یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منصورغلامی وناشی بنیانگذار تکواندو در استان قزوین و فاتح بام دنیا پس از درد و رنج فراوان ناشی از سلاح های شیمیایی دوران جنگ تحمیلی به خیل یاران شهیدش پیوست.
سالها پیش او را می شناختم، مردی وارسته که همیشه چفیه ای بر دوشس داشت و کلاس تکواندو با کوهنوردیش دایربود، ردپایش بر بام دنیا به یادگار مانده است و قلل مرتفع دنیا با تمام شکوه و عظمتش زیر پای سرباز خمینی احساس حقارت می کرد.
از خاطراتش می گفت: بر قله های هیمالیا در غربت فرزند زهرا می گریست و صدای اذان را در آن هوای سرد طنین انداز کرد، غلامی می گفت: زنده ماندن ما پس از امام شهدا رنج آور است ، شهادت هزاران نفر را دیدیم تا هر مدیری که بر منصب تکیه می زند بداند کربلایی برای صندلی ریاست برپا شده است.
به پاکستان رفته بودم که هوای سرد و ریزش بهمن را تجربه کردیم آنجا به جز خدا کسی را ندیدم به یاد غربت امام حسین افتادم که در آن هوای تف کربلا فقط خدا و جدش را صدا می کرد گریه و عزاداری من شروع شدف چقدر مهربان است امام مظلوم که در همه عالم ما را فراموش نمی کند اما نتوانستیم تا زنده ایم بزرگی آنها را درک کنیم.
قطره ایم که در دریا گم شده ایم، از تنگی نفس و ریه های خسته اش گفت: بمب های شیمیایی عراق را نشانه فضای مسموم دنیای استکبار می دانست، غلامی هم رفت تا یادگاران خون و حماسه از میان ما غریبانه کوچ کنند و تا ملکوت پرواز را تجربه کند و از تن خاکی و قفس روح آزاد شد.
شاید امروز به یاد غربتش و گریه های بی امانش برای ابا عبدالله و جهاد در راه خدا با اولیا محشور شود و امام شهدا بر بالینش حاضر شود تا او را در جمع یاران سفر کرده بپذیرد.
ردپایی از فاتح جبهه های نبرد و کوه های هیمالیا بر قلب های ما مانده است! به خانواده اش تسلیت می گوییم و برای استاد نمونه اخلاق و ورزش و جهاد هم نشینی با اولیا و انبیا را از خدای بزرگ مسئلت داریم.

 1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها