خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
آیت اله عابدینی عنوان کرد:اگر بنی صدر رئیس جمهور این کشور شد و خیانت کرد، نگویید این چه اسلامی است. شما از اسلام دفاع کنید چرا که قرآن و نهج البلاغه به بنی صدر رای ندادند، بلکه مردم بودند که وی را انتخاب کردند. در رای دادن با بصیرت باشید و فرد اصلح را انتخاب کنید
کد خبر: ۸۹۸۶۸۹۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عابدینی در دهمین یادواره شهدای بیدستان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت: شهدا رفتند تا نام دین و اسلام در دنیا بدرخشد .
وی انقلاب را به رودخانه ای تشبیه کرد و بیاد کرد: این رود خانه می خواهد به دریای برکت امام زمان (ع) برسد و دراین مسیر هستند کسانی که نمیگزارند آب این رودخانه به مقصد برسد ، در انقلاب ما هم منافقانی بودند مثل بنی صدر که انقلاب دست رد بر سینه این ها زد.
وی بیان داشت: اگر بنی صدر رئیس جمهور این کشور شد و خیانت کرد، نگویید این چه اسلامی است. شما از اسلام دفاع کنید چرا که قرآن و نهج البلاغه به بنی صدر رای ندادند، بلکه مردم بودند که وی را انتخاب کردند. در رای دادن با بصیرت باشید و فرد اصلح را انتخاب کنید.

وی خاطر نشان کرد: در شهری یا کشوری که با پول رای بخرند این ننگ است، بی فرهنگی است، شعور انقلابی اجازه نمی دهد ما چنین رفتار کنیم .
آیت الله عابدینی امام جمعه شهر قزوین در ادامه افزود : پایگاه انقلاب ما مسجد، حسینیه و هئیت بود و خواسته های ما در زمان انقلاب، دینی بود و خواستار یک حاکمیت دینی در کشور بودیم .
این مسئول بیان داشت: در انقلاب اسلامی امداد های غیبی که لطف خداوند بود بارها به کمک این انقلاب آمد و روایاتی داریم که این انقلاب متصل خواهد شد به انقلاب جهانی منجی عالم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها