خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : قبل از انقلاب سابقه نداشته است که رئیس جمهور یک کشور ابرقدرت به کشور ما بیاید اصلا ما را به عنوان یک کشور قدرتمند قبول نداشتند ، امروز ایران در منطقه تصمیم اول با ایران است در جهان هم ما نقش داریم این شکوه و عظمت کشور ماست .
کد خبر: ۸۹۸۶۸۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت اسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر الوند اظهار داشت : این انقلاب ثمره خون شهدا و اولیای خداست و این پیروزی را مدیون شهدا هستیم .
وی در ادامه افزود : شهدا در عاشورای حسینی شعارهایی مطرح کردند و جهت هایی روشن کردند که بعد از 1400 سال ما بر مبنای آن شعار ها قیام کردیم و با همان معیار های عاشورایی بر جنگ یزیدیان رفتیم .
وی بیان داشت : مبنای این انقلاب یک مبنای استوار و اصولی ، اسلامی و قرآنی است ، امروز اگر جوانان ما این انقلاب را بشناسند این گنج بزرگ را ارزان از دست نمی دهند و نمی گذارند دشمن ناجوان مردانه چنگ بزند .
وی اذعان داشت : امام راحل با تشکیل شورای انقلاب فرمودند : باید نظامی تشکیل بدهیم و از مردم در تشکیل نظام کمک گرفتند و رای دادند . رای مردم در تعیین شکل نظام مهم است برای امام راحل (ره) . در هیچ جای دنیا شما چنین شاهکاری را نمی بینید که اصل شاکله یک نظام را به رای مردم بگذارند .
مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : قبل از انقلاب سابقه نداشته است که رئیس جمهور یک کشور ابرقدرت به کشور ما بیاید اصلا ما را به عنوان یک کشور قدرتمند قبول نداشتند ، امروز ایران در منطقه تصمیم اول را می گیرد و در جهان هم ما نقش داریم ، این شکوه و عظمت کشور ماست .
وی در پایان افزود : در دوران قبل از انقلاب کسی ما در عرصه های مختلف علمی به حسا ب نمی آورد اما امروز ما در عرصه هسته ای در عرصه نانوتکنولوژی ، الکترومغناطیس و در عرصه های مختلف حرف زیادی برای گفتند داریم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها