فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در رأس هیئتی متشکل از رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین دژ و مسئولین نیروی انسانی و ایثارگران ناحیه شاهین دژ با خانواده شهیدان علیرضا سیفی و کریم اختیار دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۸۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدارها سرهنگ پاسدار تقی نجمی دلاورمردی های شهدا را وصف ناپذیر خواند و تصریح کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهداست و هرچه داریم از آن شهداست.

شهيد عليرضا سيفي فرزند حسن در سال 1340 در يك خانواده مذهبي و متدين در شهر محمودآباد از توابع شهرستان شاهين دژ پا به عرصه گيتي نهاد و تحصيلات خود را تا پايه چهارم دبيرستان ادامه داد و همزمان با اوج گيري انقلاب اسلامي با توجه به عشق و علاقه اي كه به امام راحل داشت در حالي كه ادامه تحصيل مي داد در جهاد سازندگي محمودآباد مشغول خدمت شد.

شهيد گرامي معتقد به ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي بود و به منظور حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي فداكاري هاي فراواني از خود نشان مي داد و سرانجام در تاريخ 1360/8/19 در يك مأموريت به بوكان مورد اصابت گلوله ضدانقلاب قرار گرفت و به فيض شهادت نايل آمد.

شهید کریم اختیار از تکنسین های هواپیمایی بود که در تاریخ 91/6/4 و در حین انجام مأموریت در مناطق مرزی آذربایجان غربی بر اثر سانحه هوایی به ندای ملکوتی پروردگارش لبیک گفت و بهمراه سردار شهید کریم بهرامی مسئول معاونت عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سایر همرزمانش به لقاء الله پیوست.

روحشان شاد و یادشان گرامی

ارسال نظرات