پیشکسوت دفاع مقدس گفت: دخالت مستقیم مردم در ریزترین امور تصمیم‌سازی کشور و انتخاب خادمان خود، نیز از دستاورد‌های شاخص انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین خسروی  در ویژه برنامه دهه فجر در مسجد جامع تربت حیدریه با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، گفت:، اما مهمترین آن‌ها استقلال، عظمت و از خود گذشتگی مردانی است که تا امروز پای آرمان‌ها یانقلاب ایستاده اند.

وی افزود: دخالت مستقیم مردم در ریزترین امور تصمیم سازی کشور و انتخاب خادمان خود، نیز از دیگر دستاورد‌های این انقلاب می‌باشد.

خسروی ضمن انتقاد از کسانی که از روی غفلت یا غرض ورزی وضعیت کنونی را با رژیم گذشته مقایسه می‌کنند، گفت: هر چند از فردای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مشکلات اقتصادی نصیب مردم شد، اما واکاوی این مشکلات بیانگر آن است مردم هر کشوری که برای کسب استقلال و سربلندی خود انقلاب کرده اند، از سوی قدرت‌های بزرگ در محاصره و تنگنا قرار گرفته اند.

وی همچنین در پاسخ به کسانی که شعار «سوریه را رها» را سر می‌دهند، اظهار کرد: این افراد به چشم خود دیدند پارسال داعش چگونه تا در مجلس ما نفوذ کرد و اگر مدافعان حرم نبودند، چه بسا این یورش هفت سال قبل اتفاق می‌افتاد.

این یادگار دفاع مقدس گفت: امروز در مرز شرقی کشور ما (کشور افغانستان) ۱۰ هزار نفر داعشی مستقر هستند که هر چند از آن‌ها وحشت تنداریم، اما باید هوشیار باشیم.

این جلسه سخنرانی به میزبانی نیرو‌های مسلح مستقر در تربت حیدریه تدارک دیده و از جمله برنامه‌های جشن‌های فجر انقلاب بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها