مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
اصلانی گفت: ایجاد غرفه هایی در مسیر راهپیمایی در زمینه حجاب و عفاف و مشاوره در این زمینه و غرفه هایی برای کودکان با همکاری دستگاه های مختلف از جمله بسیج داریم تا به مردم خدمت رسانی کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: همه پایگاه های بسیج در سراسر کشور جشن های ویژه ای را برای ایام الله دهه فجر برگزار می کنند.

وی افزود: دیدار با علما و ائمه جماعات در حال حاضر در حال انجام است و دیدار با خانواده های معظم شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم در دستور کار این هفته قرار دارد. نمایشگاه های فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن همه مردم و ایرانی های عزیز که دلبسته نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند خود را آماده می کنند و عزیزان بسیجی هم برنامه ریزی کرده اند. ایجاد غرفه هایی در مسیر راهپیمایی در زمینه حجاب و عفاف و مشاوره در این زمینه و غرفه هایی برای کودکان با همکاری دستگاه های مختلف از جمله بسیج داریم  تا به مردم خدمت رسانی کنند مثل همیشه مردم پای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی هستند.

اصلانی گفت: دشمنان سر خورده تر از همیشه و به شدت منزوی هستند و با راهپیمایی 22 بهمن انشاء الله بینی آنها به خاک مالیده می شود.

 

 

ارسال نظرات