خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان(عج) و قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع):
حجت الاسلام غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر حضور یافت و به تحلیل مسائل سیاسی روز پرداخت.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به فرمایشات حضرت علی (علیه السلام) اظهار داشت: تفرقه از عوامل اصلی شکست در جبهه حق در همه دوران‌ها بوده که در حال حاضر هم دشمنان قصد استفاده از همین شیوه جهت به شکست کشاندن نظام اسلامی دارند.
 
حجت الاسلام غفاری پور داشتن وحدت و خدمت صادقانه به مردم را از اصول تداوم جریان حق بیان کرد و تاکید کرد: مردم رضایت بسیار بالایی از نظام اسلامی دارند و اگر گلایه‌ای هم وجود دارد ناشی از عملکرد برخی از مدیران اجرایی است که متاسفانه به جای خدمت صادقانه، قصد ایجاد یاس و نارضایتی دارند.
 
نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا(ع) با اشاره به بهره برداری دشمن از ظرفیت فضای مجازی خصوصا در ترویج نا امیدی و نشان دادن ناکارآمدی حاکمیت دینی، معرفی دستاورد‌های نظام اسلامی در مقایسه با وضعیت کشور در دوران سیاه رژیم طاغوت و حتی با بسیاری از کشور‌های دنیا در حال حاضر را لازم و ضروری شمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار