خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تشریح کرد:
حجت الاسلام معبودی گفت: قبل از انقلاب اسلامی در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... ما شان و جایگاهی نداشتیم اما امروز در بسیاری از حوزه ها جایگاه برتر در منطقه و جهان را داریم که این به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست مجمع قشر بسیج رسانه استان قزوین با تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این 39 سال با فراز و نشیب های فراوانی روبه رو بوده است و در همه این فراز و نشیب ها هدف دشمن این بود است که یا انقلاب را سرنگون کنند و یا از مسیر خود منحرف کنند. اما تا به امروز نه موفق شدند نظام و انقلاب اسلامی را ساقط کنند و نه منحرف کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب ها به دو نوع داخلی و مادر تقسیم می شوند افزود: انقلاب های مادر، انقلاب هایی هستند که علاوه بر تاثیر بر داخل کشور بر پیرامون خود نیز تاثیر میگذارند مثل انقلاب اسلامی ایران که جهان را تحت تاثیر قرار داد.
معبودی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمام دشمنی ها و سنگ اندازی ها، بر خلاف انقلاب های دیگراز اهداف اصلی خود دور نشده است و با قوت به مسیر خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: جهت گیری های انقلاب اسلامی برای آزادی، استقلال، اجرای عدالت اجتماعی، مقابله با ظالمان، ترویج و نهادینه کردن معنویت و حمایت از مستضعفان همچنان با قوت خود ادامه دارد و نظام اسلامی از اهداف اصلی خود منحرف نشده است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه دشمنان این ملت به این نتیجه رسیده اند که از طریق نظامی نمی توان به این انقلاب ضربه زد افزود: دشمنان قصد دارند با منحرف کردن انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی ضربه ی خود را به نظام جمهوری اسلامی بزنند.
معبودی تاکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... ما شان و جایگاهی نداشتیم اما امروز در بسیاری از حوزه ها جایگاه برتر در منطقه و جهان را داریم که این به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
وی با اشاره به دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی تاکید کرد: مهمترین دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی هدف های متعالی و رشد تعالی انسان ها در انقلاب اسلامی بوده است اصل دوم برای ماندگاری انقلاب اسلامی پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی است که همچنان با گذشت چندین سال همان اصول اولیه پا برجاست.
معبودی غلبه بر رودربایستی را از دیگر اصول انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: این اصل هم در دوره امام (ره) و هم در دوره مقام معظم رهبری وجود دارد و به فرموده امام (ره) ملاک حال فعلی افراد است و نظام در مباحث اساسی با هیچ کسی رودربایستی ندارد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: نباید به مسائل به صورت جناحی نگاه کرد بلکه باید منافع ملی را در نظر بگیریم و برخورد های ما با افراد باید بر اساس منافع انقلاب باشد.
تربیت نسل های هم تراز انقلاب اسلامی از دیگر اصل های انقلاب اسلامی بود که معبودی به آن اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر ریزش هایی را در انقلاب داشته ایم رویش های زیادی هم داشته ایم امثال شهید حججی، احمدی روشن و شهریاری.
معبودی هوشیاری رهبری را دیگر اصل مهم ماندگاری نظام عنوان کرد و ادامه داد: کارآمد بودن نظام نیز دیگر اصل ماندگاری نظام است و باید با بررسی چپاول‌گری طاغوت، خدمات نظام اسلامی را در زمینه‌های مختلف برای مردم تشریح کرد. امروز کارهای بزرگی توسط نظام انجام شده است و باید این موفقیت‌ها در حوزه‌های درمان و علمی و نظامی به خوبی عنوان شود.
وی تشریح کرد: مردم سالاری و حضور مردم که بی‌نظیر در منطقه و حتی دنیاست از دیگر دلایل ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز باید توجه داشته باشیم که این انقلاب تاثیرات گسترده نه تنها در ایران بلکه در جهان داشته و تمام محاسبات غلط دنیا را به هم ریخته است که امروز در دست نسل جدید است و نباید اجازه دهیم این عوامل ماندگاری انقلاب از بین برود.

 1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها