آیه الله معلمی افزود: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند ولی فساد را نمی‌پسندند و مسؤولان باید به صورت جدی به دنبال حل مشکلات بروند.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۲۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه به یاد خدا و مرگ بودن از جمله چیزهایی است که مانع از ارتکاب گناه می‌شود و انسان را به سمت عبودیت خداوند سوق می‌دهد، اظهار کرد: تقوا بهترین و مهم‌ترین دستاورد زندگی است که برای همیشه ماندگار است.

وی افزود: آلوده شدن به گناه و نافرمانی از دستورات خداوند در دنیا، عواقب تلخ و ناگوار دارد و لحظه جان دادن و مرگ انسان را دچار رنج می‌کند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: از رئیس جمهور به دلیل دفاع از قدرت نظامی و دفاعی کشور تشکر می‌کنیم و تا روزی که تهدید علیه ما وجود دارد باید قدرت دفاعی را تقویت کنیم.

معلمی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در جمع نویسندگان و ناشران گفت ممیزی کتاب باید به نویسندگان و ناشران واگذار شود، اظهار کرد: امام بارها فرمود که قلم‌های فاسد نباید آزاد باشند و الان خیلی‌ها آزاد هستند.

وی ادامه داد:  ممیزی و نظارت کتاب باید از جانب عناصر امین و صاحب درک و فهم درست انجام شود و این سخن رئیس‌جمهور جای گله دارد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: این همه روی برجام مانور دادیم و گفتند با برجام تحریم‌ها از بین می‌رود ولی کار به جایی رسید که کمیته المپیک و شرکت سامسونگ ایرانی‌ها را از جایزه محروم کند و دلیل آن را تحریم اعلام کنند.

معلمی با بیان اینکه ۲۲بهمن مربوط به اصل اسلام و انقلابی که متعلق به امام و ملت است، اظهار کرد: اداره کشور از دل این انقلاب برآمد و هر چهار سال فرصت تجدیدنظر برای مردم است تا رئیس‌جمهور خود را انتخاب کنند.

وی افزود: مردم مشکلات را تحمل می‌کنند ولی فساد را نمی‌پسندند و مسؤولان باید به صورت جدی به دنبال حل مشکلات بروند.

وی در پایان گفت: دهه فجر هرسال فرصتی برای مطالعه وصیت‌نامه امام و بازنگری اندیشه ایشان است که آیا ما در راستای سفارش امام پیش می‌رویم یا مشکل داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها