نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: امروز قدرت ایران به جایی رسیده است که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان به این اقتدار معترف بوده و از جایگاهی که انقلاب بدست آورده است خشمگین هستند.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، در دیدار با کمیته نیرو‌های مسلح ستاد دهه فجر کردستان اظهار کرد: امام راحل شخصیت بزرگی است که جهان را از مسیر باطلی که حرکت می‌کرد به مسیر حق برگرداند.

وی ادامه داد: بعد از امام نیز سکان‌دار مدیر و مدبری این کشتی نجات را هدایت می‌کنند که موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی در جهان شده است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خداوند متعال در این دنیا همه چیز را برای آزمایش انسان قرار داده و این آزمایش بی هدف نیست و آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است حرکت انسان به سمت تکامل است.


آیت الله شاهرودی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به سعادت دمنیا و آخرت باید در مسیر حق و حقیت حرکت کرد، افزود: تقوی، بندگی و عبادت و .. جز الزامات دین و وسیله‌ای برای رسیدن به خدا است و همه انسان‌ها باید اصل مهم جهادگری را خط حرکت خود قرار دهند.

وی اذعان کرد: باید در مسائل مختلف باید جهادگونه عمل کرد و یکی از ویژگی‌های مهم انقلابی بودن جهادی عمل کردن است و این مهم را در تمام زوایا مد نظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه جنگ با دشمنان تمام شدنی نیست، افزود: اگر جهاد و روحیه انقلابی را کنار بگذاریم شکست خواهیم خورد گرچه قرآن می‌فرماید دشمنان شما همواره در حال جنگ و ستیز با شما هستند و شما باید همواره آماده مقابله با آنان باشید.

آیت الله شاهرودی همچنین گفت: اگر کسانی نباشند که جلوی دشمنان اسلام را بگیرند همه چیز از بین می‌رفت و در چنین جایی هست که وجود و اهمیت انقلاب اسلامی معنا پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با شرایط شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما در شرایطی شکل گرفت که جهان به سمتی حرکت می‌کرد که ارزش‌های اسلامی و دینی رفته رفته حذف و ضد ارزش‌ها جای آن را می‌گرفت.

وی بیان کرد: تا قبل از انقلاب ایران دست بهائیت افتاده بود و در مسیر دین‌زدایی به شدت کار می‌شد و مضاف بر آن، بلوک شرق و غرب هم در آن زمان به صورت جدی در بحث دین‌زدایی و حذف کامل دین از سیاست کار می‌کردند، اما انقلاب اسلامی حرکتی ایجاد کرد که هم ایران را از دست ستمگران نجات داد و هم بستر صادر کردن تفکر مبارزه با ظلم در جهان را فراهم کرد.

آیت الله شاهرودی ابراز داشت: امروز قدرت ایران به جایی رسیده است که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان به این اقتدار معترف بوده و از جایگاهی که انقلاب بدست آورده است خشمگین هستند.

وی یادآوری کرد: قبل از انقلاب انسان‌های دیندار زیر فشار بودند که امروز باید شکرگذار خداوند باشیم، چون به برکت انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی نیرو‌های مسلح، از امنیت لازم برخوردار هستیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: در نیرو‌های مسلح، افرادی متدین، فداکار و با روحیه جهادی وجود دارند که مایه اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شده‌اند و این را باید متوجه باشیم که خداوند کسانی را که برای دفاع از دین خدا به صف ایستاده‌اند دوست دارد و آنان را در برابر دشمنانشان پیروز و سربلند می‌سازد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات