خبرهای داغ:
فرماندار فلاورجان:

از جمله برنامه های کنگره شهدای فلاورجان، برگزاری مسابقات بین المللی جودو در فلاورجان است

مهندس هدایت گفت: در حاشیه اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدا، برنامه‌های متنوعی برگزار شد از جمله برنامه‌های ورزشی و برنامه‌هایی که به فرهنگ ایثار و شهادت عمق بخشی کرد و امروز نیز شاهد برگزاری مسابقات بین المللی جودو نوجوانان در اردوگاه شهید بهشتی شهرستان فلاورجان هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۶۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،مهندس اصغر هدایت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و درود بر ارواح طیبه شهدا، شهرستان فلاورجان اظهار داشت: شهرستان فلاورجان به استقبال اجلاسیه کنگره سرداران و 1300شهید خط شکن شهرستان می‌رود و در حال آماده شدن برای برگزاری این اجلاسیه در اوایل اردیبهشت ماه ۹۷ می باشد.

وی افزود: در حاشیه اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدا، برنامه‌های متنوعی برگزار شد از جمله برنامه‌های ورزشی و برنامه‌هایی که به فرهنگ ایثار و شهادت عمق بخشی کرد و امروز نیز شاهد برگزاری مسابقات بین المللی جودو نوجوانان در اردوگاه شهید بهشتی شهرستان فلاورجان هستیم.

فرماندار فلاورجان تاکید کرد: این مسابقات هم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و هم به عنوان برنامه‌هایی که ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می‌کند یکی از ضروریت‌هایی بود که در ستاد کنگره تصویب شد و به  اجرا درآمد.

وی ضمن تشکر از افرادیکه در اجرای این مسابقات همکاری و همراهی داشتند از جمله کارکنان سپاه، شهرداری ها این شهرستان، باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان اصفهان، بخشداری‌های این شهرستان و مجموعه کارکنان اردوگاه شهید بهشتی تصریح کرد: امید است شهرستان فلاورجان میزبان خوبی برای ورزشکارانی که از اقصی نقاط ایران و خارج از ایران در این مکان حضور پیدا کرده اند، باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار