خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نمی توان با اقتصاد دولتی کاری از پیش برد و اگر سیاستمداران هنر دارند به جای اختلاف‌افکنی زمینه اقتصاد مردمی را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۱۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ علی لاریجانی، شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان، در زرین شهر اصفهان، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و این مجاهدان فی سبیل الله برای آرامش و سعادت دیگران از آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند.

رییس قوه مقننه، با اشاره به نقش جبهه استکبار در حمایت از گروه‌های تکفیری در منطقه خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در اظهارات اخیر خود ثابت کرد که مفهوم تروریست را نمی‌فهمد و با گستاخی هرچه تمام بر حمایت از این گروه شرور تأکید می‌کند.

وی کمک به انسان‌های مظلوم دنیا را وظیفه هر مسلمانی دانست و تصریح کرد: مجاهدت در فرهنگ انقلاب اسلامی ایران نقش بسته است و حضرت امام خمینی (ره) این واقعیت را به‌خوبی در میان مردم ایران به یادگار گذاشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: فراموش نکنیم که زهد به معنای فرار از مسئولیت در قبال دیگران نیست و زاهد این خانواده‌های مدافع حرمی هستند که امشب اینجا حاضرشده‌اند چراکه این عزیزان برای آرامش و سعادت دیگران از آرامش خوشان گذشتند.

لاریجانی با تأکید براینکه ترامپ مفهوم مجاهدت را درک نمی‌کند، تصریح کرد: جبهه استکبار تصور نکند با سناریوی جدیدی که می‌خواهد در سوریه راه بیندازد می‌تواند به خواسته‌های شوم خود برسد، چراکه در چنین شرایطی همین مجاهدان مسلمان در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

وی اختلاف‌افکنی در کشور را یکی از آسیب‌های جدی برای پیشرفت ایران دانست و متذکر شد: توصیه می‌کنم افرادی که درصدد ایجاد اختلاف در جامعه هستند قدری زمان بگذارند و اندیشه‌ها و وصیت‌های امام راحل (ره) را مرور کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برخی از افراد متخصص اختلاف‌افکنی در کشور هستند که اگر عرضه داشتند به‌جای این کار‌ها اقتصاد کشور را درمان می‌کردند.

لاریجانی با بیان اینکه اختلاف‌های کشور باید در مسیر منافع ملی همگرا شود، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند حواس مردم را از مشکلاتی نظیر چالش‌های اقتصادی در کشور پرت کنند به همین خاطر درصدد پررنگ کردن اختلافات در کشور هستند.

با اقتصاد دولتی نمی‌توان کاری از پیش برد
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فعال شدن اقتصاد مردمی در کشور گفت: با اقتصاد دولتی نمی‌توان کاری از پیش برد و اگر سیاستمداران هنر دارند به‌جای اختلاف‌افکنی زمینه اقتصاد مردمی را فراهم کنند.

وی افرادی را که درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در کشور هستند را خائن دانست و اظهار کرد: پس از انقلاب کار‌های ارزنده صورت گرفت و نهاد‌های نظیر جهاد سازندگی خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها