امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمنان نباید دلخوش به مطالبات و انتقادات مردم باشد، گفت: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و این مطالبات برای بالنده کردن انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۹۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده ولی فقیه در استان: در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن نباید به مطالبات و انتقادات مردم دلخوش باشد، اظهار کرد: صاحبان اصلی و پشتیبانان انقلاب اسلامی مردم هستند و این مطالبات برای پاینده و بالنده کردن انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: اگر نگاهی به عمر پنجاه ساله طاغوت داشته باشیم می‌بینیم که با وجود ثروت و امکانات فراوان و نبود موانع بین‌المللی، ایران تنها مصرف‌کننده کشورهای غربی و آمریکا بود.

امام جمعه شهرکرد ، با بیان اینکه در ۳۹ سال گذشته هشت سال جنگ تحمیلی، ترورها و فتنه‌های دشمن ثروت و وقت کشور را درگیر کرد، اضافه کرد: با وجود مشکلات فراوان در این مدت کشور، ۲۰ برابر زمان طاغوت در عرصه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی پیشرفت داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد:با اشاره به اینکه دست آوردهای انقلاب اسلامی زیاد است ولی انتظارات مردم بیشتر است، ادامه داد: بازیگری‌های سیاسی مانع پیشرفت انقلاب است.

مشکلات امروز به خاطر عدم اتحاد است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ۲۰ بهمن سالروز بیعت عشایر بختیاری و قشقایی با امام خمینی (ره) است، گفت: این حرکت ناشی از درک عشایر از مسیر و هدف انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه عشایر در مورد انقلاب اسلامی دارای موضع هستند، افزود: این قشر با غیرت، صادق، محب اهل بیت، وفادار به اسلام و دارای بصیرت هستند و گرامیداشت این حرکت باید در کشور برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد:با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری همواره از عدم وحدت آسیب دیده است، ادامه داد: مفاخر استان برای همه محترم هستند و امکانات نیز باید به صورت مساوی در نقاط مختلف تقسیم شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: همانگونه که در کشور به دنبال عدالت هستیم در استان نیز باید عدالت را حکم فرما کنیم.

خطیب جمعه شهرکرد،با اشاره به اینکه رسانه‌ها، تریبون ها و مسؤولان موظف به تقویت وحدت در چهارمحال و بختیاری هستند، گفت: مردم استان نباید قربانی مطامع افراد سودجو شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد:با بیان اینکه بعضی از افراد از روی عمد و یا غفلت به دنبال شکستن هرم حکومت هستند، افزود: وقتی رأس هرم پیامبر(صلوات الله علیه وآله وسلم)، امام معصوم و ولایت فقیه باشد، شکستن هرم بازی با دین خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: اطاعت از ولایت فقیه، دستور الهی و جزئی از متون دین اسلام است.

ارسال نظرات