خبرهای داغ:
مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا :

انتقال فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان کشور تاکید کرد

مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا بر ضرورت انتقال فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و مقاومت به نسل جوان را تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۶۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی بسیج دزفول،سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا پنجشنبه شب در یادواره سردار شهید احمد سوداگر و 2600شهید شهرستان دزفول در محل حسینیه ثارالله این شهر در ابتدای سخنان خود با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به یکایک خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان خوزستان گفت:مردم خوزستان به فرموده امام خمینی (ره) ، دین خود را به اسلام ادا کردند.

وی در ادامه به تشریح ویژگی های سردار شهید حاج احمد سوداگر پرداخت وافزود: اگر بتوانیم شهیدان را به مردم بشناسانیم یقینا انقلاب بیمه گردیده است چرا که این ملت ولایت مدار و انقلابی از توانایی‌های فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، با اشاره به اینکه سردار شهید سوداگر سرباز خوبی برای امام زمان (عج) اظهار کرد: اگر مجاهدت و رشادت های جوانان دیروز نبود ، سرنوشت ایران به گونه دیگری رقم می خورد .

وی، سردار شهید سوداگر را نمونه بارز مردم شهرستان دزفول معرفی کرد و گفت:شهید سوداگر با وجود اینکه در جنگ یک پای خود را از دست داده بود و بیش از 10 بار تا مرز شهادت پیش رفته بود اما هرگز از دشمن هراس نداشت. وی این روحیه را در دوران بعد از جنگ حفظ کرد و در صحنه سیاسی کشور و رویارویی با سیاستمداران نیز ملاحظه سیاسی نمی کرد و صادقانه و با قاطعیت نظر خود را بیان می کرد.

سردار رحیم صفوی، گفت: شهید احمد سوداگر با قرآن مانوس بود، ما باید هر روز حداقل یک صفحه قرآن بخوانیم تا شیطان به سراغ ما نیاید. شهید احمد سوداگر اهل نماز بود و آن را در اول وقت به جای می‌آورد، سردار شهید احمد سوداگر عظمت ملت ایران را درک کرده بود، بسیاری از سیاسیون جایگاه ملت را درک نمی‌کنند و از میزان رضایت مندی مردم خبر ندارند، بدترین موضوع برای سیاستمداران این است که از اظهارنظرهای مردم در مجامع عمومی مختلف خبر نداشته باشند.

وی، با اشاره به لزوم حفظ حرمت و عزت شهدا و خانواده های معزز آنها تاکید کرد: شهدای ایران تاریخ جدیدی را در کشور رقم زدند و جوانان بدانند کسانی که تاریخ را نخوانند، مجبور به تکرار آن خواهند شد.

وی اضافه کرد:برگزاری یادواره های شهدا به ما یادآوری می‌کند که تنها راه برون رفت از فشارهای اقتصادی، مقاومت در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و لباس عزتی که امروزه بر تن کشورمان است را مدیون شهدا و صبوری خانواده‌هایشان هستیم‌.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: کشور، امروز نیازمند مدیریتی جهادی و درک مشترک است و تکیه بر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و استقامت و ایستادگی مردم در برابر مشکلات و حفظ انسجام ملی ، ایران را قدرت اول منطقه کرده و کشور را از شرایط موجود به وضعیت مطلوب می رساند.

سردار رحیم صفوی ، با تاکید بر لزوم استفاده از مدیران توانمند و کارآمد برای مدیریت صحیح تحریم های اقتصادی و همچنین رسیدگی بیشتر به قشر آسیب پذیر جامعه یادآور شد: ایران دارای منابع غنی در شمال و جنوب کشور است و صادرات تولیدات مازاد خصوصا در بخش کشاورزی، می تواند بازار کشورهای دیگری را پر کند.

دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا درپایان با اشاره به اینکه هدف دشمنان نظام؛ ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است و می خواهند با استفاده از فضای مجازی، در این وحدت خدشه ایجاد کنند،گفت:‌ امیدواریم ملت ایران با هوشمندی و صبوری جواب رجزخوانی دشمنان نادانی هم‌چون ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها