خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان:

استانداری حمایت مالی لازم را از مخترعان خوزستان داشته باشد

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان گفت: برخی از مخترعان خوزستانی می خواهند در جشنواره های بین المللی در خارج از کشور حضور یابند که انتظار داریم استانداری حمایت مالی لازم را از آنها انجام دهد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۶۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

گزارش خبرگزاری علم و فناوری از خوزستان، عبدالله بابااحمدیان، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان با حضور در استانداری خوزستان با جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار دیدار کرد.

این جلسه که در راستای تعاملات بیشر و هم افزایی علمی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان با مسئولان استانداری برگزار شد مسئول خانه نخبگان استان نیز حضور داشت.

در این دیدار که در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برگزار شد عبدالله بابا احمدیان مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان در سخنانی گفت: ما آمادگی داریم با کمک اساتید و پژوهشگران به رفع مشکلات استان کمک کنیم.

وی افزود: در این راستا می توانیم پروژه های تحقیقاتی را برای جمع بندی مشکلات و آسیب های استان انجام دهیم و در جهت رفع آن گام برداریم.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اختراعات مخترعان خوزستانی خاطرنشان کرد: برخی از این مخترعان می خواهند در جشنواره های بین المللی در خارج از کشور حضور یابند که انتظار داریم استانداری حمایت مالی لازم را از آنها انجام دهد.

وی در همین ارتباط تصریح کرد: حمایت مالی از مخترعان بسیجی استان خوزستان از سوی استانداری سبب حضور فعال آنها در جشنواره های بین المللی می شود.

بابااحمدیان در پایان از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان دعوت کرد تا بازدیدی از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان داشته باشد.

غلامحسین مکتبی مسئول خانه نخبگان نیز در این جلسه نیز آمادگی کامل خود را برای رفع مشکلات استان خوزستان با استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی اعلام کرد.

جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان نیز از آمادگی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان برای رفع مشکلات ابراز خرسندی کرد و گفت: علاقه مند است که همکاری های علمی بیشتری در این زمینه انجام شود.

وی در ادامه قول مساعد داد که سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان را مورد حمایت لازم قرار دهند و بازدیدی نیز از این سازمان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها