خبرهای داغ:
کریمی قدوسی گفت: آقای رئیس جمهور شما باید جوابگو باشید، چرا به وظایف قانونی خود عمل نمی کنید؟ این مردم پای انقلاب ایستاده اند و دست از حکومت خودشان برنمیدارند وبشنوید که وضع معیشت مردم خراب است.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای که به منظور گرامیداشت عملیات والفجر 8 و روزحفاظت اطلاعات  روز گذشته در محل سالن فرهنگ وارشاد اسلامی قاین برگزارشد اظهارکرد: یکی از مهم ترین مباحثی که این روزها باید به آن توجه شود ذکر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآوری و تکرار دستاوردهای این جبهه فرهنگی است .

وی گفت: همان طورامام (ره) فرموده اند انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که بگوید در عاشورا چه خبر بوده است  و جبهه حق با محوریت امام حسین(ع) با چه اهدافی در آن میدان حاضر شدند و جبهه باطل با چه هدفی صف آرایی کردند .

کریمی قدوسی ادامه داد: عنصر ایثار وفداکاری زیرساخت تفکر انقلاب اسلامی است  واین فرهنگ وباور واعتقاد منشاء پیدایش انقلاب اسلامی شد .

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران زیر ساخت اصلی فرهنگ ایرانیان را نشان می دهد گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در حکومت 1400 ساله دارد و این جوانان ما با خواندن کتاب حسینی و زینبی نشدند بلکه  این یک ریشه عمیق دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در ادامه اظهارکرد: شکنجه های زیادی شدند و به زندانها افتادند و سرها بریده شد و خانه ها به آتش کشیده شد که گفتمان ملت را بگیرند و باورها را از سینه ملت ایران بزدایند ولی مردم  غیور ایران هرگز این اجازه را ندادند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما همان جریان اسلام  ناب است که امام (ره)،این جریان را احیا نمود وخون تازه به رگهای این جریان تزریق کرد .

کریمی ادامه داد: امام انزوای جامعه انقلابی مسلمان شیعی ایرانیها را پایان داد وبار دیگر این ها  را سازماندهی کرد  و وسط میدان آورد.

وی تصریح کرد : امام با فرهنگ اصیلی که مبانی انقلابی وانقلابی گری در ذات وجودش جریان داشته باشد پایه اصلی این تحول را به وجود بیاورد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست با بیان این که ایجاد یک گفتمان ،ایجاد جریان در یک کشور ودر دنیا ومنطقه چیز ساده  ای نیست که بخواهی یک موضوعی را گفتمان غالب جامعه کنید گفت: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی جریانهای متعددی در مقابل جریان انقلاب اسلامی به میدان آمدند وچه دولت هایی که آمدند ورفتند تا در مقابل جریان انقلاب اسلامی  یک جریان موازی درست کنند  وآن هم جریان جامعه مدنی.

وی ادامه داد:جریاناتی همچون جریان اصلاحات، جریان اعتدال و... درست شدند تا به جریان اصلی انقلاب تنه بزنمد و صاحبان این ایدئولوژی بشوند و رهبران و جمعیتی را با خود همراه کنند و ادعاهایی را به وجود آوردند و احزابی را ایجاد ودر مقابل جریان اصیل  انقلاب اسلامی مدعی شدند.

لازم است بدانید که اتفاقاتی که بعد از انقلاب اسلامی  در این جریان  سازی ها افتاده است هیچ کدام برای رضای خدا نبوده است.

کریمی قدوسی در ادامه بیان داشت: تنها ادعایی که در مسیر انقلاب بود همان چیزی است که امام به آن امر کردند  و مسیری که رهبر معظم انقلاب ادامه دادند و ادعای آنان اسلام ناب و فرهنگ سیدالهشدا و نظام ولایی بودو این انقلاب به دنبال ایجاد وحدت بودند ولی جریانهایی که در مقابل انقلاب بودند به دنبال  تفرقه بودند واز روز اول  ملت ایران را چپ وراست کردند واینها همه وارداتی دشمن بود.

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛در حوادث دهه اخیر مشاهده کردید که ملت ایران را درمقابل ملت ایران قرار دادند وسعی می کردند حاکمیت را درمقابل مردم ومردم را مقابل حاکمیت ومردم ونخبگان را مقابل مردم و مردم را در مقابل نخبگان و همه اینها را در مقابل حاکمیت قرار دهند .

وی افزود:تشکیل احزاب و جنگ قدرت و درنهایت تبدیل ملت واحده به چندین شعبه و فرقه وحزب از برنامه های این جریانها بود درحالی که امام این را اجازه نداد و به صراحت گفتند هرکس بگوید این کذا واین کذا این ضد انقلاب است .

این یکی از سخت ترین مبارزات سیاسی ملت ایران بوده است که نگذاشتند احزاب و فرق  برهمه شئونات کشورحاکم شوند.

 کریمی گفت: ملت ایران حزبی نشدند و در نهایت در زیر پرچم اسلام و ولایت جمع می شوند و در پشت سر رهبری می ایستند چون می فهمند که اینجا اهل عمل هستند و مابقی فقط ادعا می کنند

 وی به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: یکی از شاخص های مهم انقلاب احیای گفتمان اسلام ناب به عنوان یک جریان غالب است که دشمن تلاش می کند این جریان از صحنه خارج شود .

کریمی افزود:اساس ولایت فقیه همان استمرار ولایت پیامبر و ائمه اطهار است و  یکی از شاخصه های این جریان انقلابی نظام ولایی و نظام امامت و الگوی اجرایی برای اداره  جوامع انسانی و ملت ایران است.

 وی یکی دیگر  از دستاوردهای  بزرگ انقلاب اسلامی را  احیای فرهنگ عظیم قرآنی و اسلامی و جهاد در راه خدا ومقابله با استکبار جهانی و استکبار ستیزی دانست  وگفت :  این زیباترین محصول و نتیجه فکر انقلاب اسلامی است که جهانی شده است.

کریمی اظهارکرد: برای اولین بار مردم ایران پرچم مبارزه با استکبار جهانی را با روش مردمی برافراشتند و این انقلاب الگویی برای همه مستضعفین عالم شده است.

وی گفت:  رژیم سلطه ای که همه ثروت عالم را از خودش وهمه انسانهارا بَرده خودش می داند  وبه استقلال  یک کشور اعتقادی ندارد وحتی برای اروپائیان که متحد با آمریکاست می گوید که بین برجام و آمریکا باید یکی را انتخاب کنند اینک با تمام قدرت برای از بین بردن انقلاب نقشه کشیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  بیان کرد:آمریکا شیطان بزرگ ومظهر شقاوت است و شما ملت ایران سیلی به گوش چنین نظامی زده اید که این قدر تحریم وتهدید وترورتان می کنند و مشکلاتتان را اضافه می کننند چون به استکبار جهانی  به صورت گسترده هجوم کرده اید وجهاد کبیری که خداوند متعال در وصف پیامبر ورسالت بر پیامبر صادر فرموده است بیان گر این است که جبهه حق با محوریت پیامبر بر جریان کفر وشرک غلبه پیدا کرده است ولذاآنها هم با تمام قدرت شما را فشار می دهند و شما هم مامور به استقامت با روش تمسک به جهادکبیر وعدم اطاعت از استکبار جهانی هستید وانقلاب اسلامی ما هم در دهه 40 به این مرحله رسیده است که جهاد کبیر توسط مقام معظم رهبری صادر شد .

وی افزود:  در طی این چند سال ازداخل و خارج بسیج می شوند که ملت ایران رابر زمین بزنند ، معیشت مردم را تنگ می کنند،کاری می کنند که کارگاهها تعطیل و نفوذی هایشان این قدر در شبکه های اقتصادی و واردات کار کنند که کارخانه دار ما به زمین زده شود.

وی ادامه داد: به صورت سازماندهی شده برای فروپاشی نظام پولی و بانکی ما کار می کنند،هسته ای مارا می گیرند وهیچ چیز نمی دهند،تحریم ها را تشدید تا نا امیدتان کنند ، برخی دست های پیدا وپنهان با نفوذ در شبکه های اجرایی کار مردم را معطل می کنند و ثروت مردم را عملیاتی نمی کنند.

کف خیابانها را شلوغ می کنند واوضاع را برهم میریزند و شما را به اظهار ناباوری می کشانند و از طرفی هم پیغام می دهند که رئیس جمهور فرانسه می خواهد به ایران بیاید و سه شرط دارد که ایران قبول کند و برای مباحث موشکی با غرب وارد مذاکره شوند.

کریمی گفت: آنها می خواهند که  موشک  ودفاع خودرا هم به  آنها بدهیم و بعد از این موضوعات روزنامه ها تیتر هایی می زنند که چرا باید برای موشک هم نشست و مذاکره کرد وبعد از آن یک اصطلاح نخبه ای ای در دانشگاهی حرفی می زندو روزنامه های زنجیره ای تیتر می کنند ومسئولی هم پشت تریبون می گوید جامعه این را می خواهد که سبک زندگی باید تغییرکند.

وی گفت: یقین بدانید در در اوج قدرت هستید و این فشار ها به ملت ایران اضافه می شود که ملت دست از ادامه جهاد بردارند.

نماینده مردم مشهد وکلات بیان  داشت:  آنها می خواهند که ولایت فقیه و سپاه جمع شود ،دموکراسی را قبول کنید و انتخابات آزاد باشد و شورای نگهبان ونظارت نیازی نیست ،زن ها را از نظر فرهنگی آزاد بگذارید و به حجابشان کاری نداشته باشد ،اسرائیل وامنیتش را تهدید نکنید ،اسلامتان را بدهید تا ما شمارا رها کنیم .و این ها حرفهای بیست سال قبل انگلیسی هاست که عملیاتی می شود .

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذی ها از جنس خود ما هستند واجیرشده های آمریکا در داخل  وخارج از کشور در لباس مردم با ادبیات ایرانی اسلامی وانقلابی حرف دشمن را می زنند.

کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع موسسات مالی و بانکی گفت: چه می شود که به یکباره موسسات بانکی و مالی پولشان گم می شود و در حالی که به راحتی مشخص است که این پول های چند هزار میلیاردی  چه طور از حساب خارج شده است چرا دولت اسم این افراد را نمی گوید و به مراجع قضایی تحویل نمی دهد ؟

وی افزود: برخی از مسئولین حقایق را نمی گویند که چرا این همه مشکلات داریم  ودشمنان هم از این مشکلات موج سواری می کنند

کریمی ادامه داد: مدیران ما رونق را با مدیریت صادرات و واردات می توانند با حمایت از تولید داخل درست کنند .

آسیب های اجتماعی راهکار دارد و تمام این مشکلات ابزارو امکانات  وراهکارش در داخل کشور است و هیچ ربطی به برجام ومذاکرات و آمدن خارجیها ندارد.

وی تصریح کرد:در حالی که می توانستند مشکلات را حل کنند اما این کار را نکردند و حالا که این اتفاقات افتاده است و دشمن هم موج سواری کرده است و چندین نفر کشته شده اند و  پس از اینکه مقام معظم رهبری در یکی از دیدارها گفتند که خواسته مردم مسائل اقتصادی است و باید مشکلات مردم حل شود، رئیس جمهور هم در جلسه ای گفت: مردم حرف دیگری داشتند و کسی نشنید وبرخی نفهمیدند و رسانه ها توجه نکردند  و آن مردم می گویند سبک زندگی ارائه دهید که جز آن سبک دیگری نباشد، اما سبک زندگی ایرانی اسلامی، سبک زندگی دیرینه ملت ایران است و اگر این سبک زندگی از آنها گرفته شود، چیزی جز سبک زندگی شاهنشاهی و غربی وجود ندارد.

کریمی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما باید جوابگو باشید ودر مقام پاسخ، نه در مقام سوال چرا که چند میلیون کارمند وامکانات و ابزار و سیاست دراختیار شماست.

چرا به وظایف قانونی خود عمل نمی کنید این مردم پای انقلاب ایستاده اند و دست از حکومت خودشان برنمیدارند وبشنوید که وضع معیشت مردم خراب است

نماینده مردم مشهد اظهارکرد: حفاظت از انقلاب در راس رسالت همه مردم ایران است وتا حججی ها هستند خطری انقلاب را تهدید نمی کند .

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به  حضور 4 جاسوس دو تابعیتی در تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: ای کاش این نظام حفاظتی و اطلاعاتی که ما در سپاه تجربه  کرده ایم  یک روز در بدنه دولت جاری می شد.

کریمی گفت: با حضو راین جاسوسان دوتابعیتی ، قبل از شروع مذاکرات جاسوسان مسئولین ما را تخلیه اطلاعاتی می کردند و به آمریکائیها گزارش می دادند و وقتی تیم مذاکره کننده هسته ای ما در پای میز مذاکره حاضر می شدند طرف مقابل از همه خواسته ها ودرخواست ها اطلاع داشت

سوال این است که چرا مسئولین ما شخص دوتابعیتی که سابقه اش هم مشخص است را در مذاکرات انتخاب کرده اند ؟ علاوه بر این جاسوسان زیادی از جمله جیسون رضائی،نازنین ساغری ،سیامک نمازی  در  بدنه مختلف دولت نفوذ کرده بودند.

نماینده مردم مشهد وکلات د ربخش پایانی سخنان خود گفت: بعد از برجام هیئت های خارجی از کشورهای مختلف به بهانه همکاری وارد کشورما شدند و مارا تخلیه اطلاعاتی کردند  واطلاعاتی که دشمن باید سالیان وقت خرج می کرد واطلاعات را می گرفت و خودمان تحویلشان دادیم .در حالی که بعد از این موضوعات نه تحریمی برداشته شد و نه صنعتی درست شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها