خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه قاینات:

به دنبال تعالی بسیج در قاینات خواهم بود

فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: به دنبال تعالی بسیج در شهرستان خواهیم بود در تمامی ابعاد فرهنگی آموزشی وسازندگی ،محرومیت زدایی و.. همه رابه همکاری دعوت می کنم و دست همه را به گرمی می فشاریم.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۵۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قاینات با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه ثارالله سپاه قاین برگزار شد .

حمید رضا برات زاده فرمانده سابق سپاه ناحیه قاینات  دراین مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد وخاطره امام خمینی(ره) گفت: این جلسه برای بیان گزارشات برگزار نشده است بلکه مردم شهرستان آنچه را که در طول 5 سال و3 ماه از خدمت من در این شهرستان اتفاق افتاده است را دیده اند و نیاز به بازگو کردن ندارد.

وی افزود: این جلسه بیشتر به منظور طلب حلالیت  برگزار شده است و از صمیم قلب می گویم  که اگر کار وتکلیفی برعهده من بوده است در این مدت 5 سال ،به هر دلیل نتوانسته ام انجام دهم  طلب حلالیت دارم و اگر نتوانسته ام به تکلیف خود خواسته یا ناخواسته عمل کنم طلب بخشش و حلالیت دارم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه قاینات درادامه با بیان این که  ما بنا به وظیفه ذاتی که داریم مامور به وظیفه بوده ایم و تا جایی که توانسته ایم در وظایف محوله محافظه کاری نکرده ایم  وتکلیفمان را ادا کرده ایم .

وی گفت: در طی این مدتی که در شهرستان قاینات بوده ام سپاه ناحیه قاینات در سال های 91،93  و95 در موفق به کسب رتبه اول دربین 11 شهرستان استان و معرفی به جشنواره مالک اشتر شده است  که این خود دلیل بر همکاری ،همکاران ما و بسیجیان و سایر اقشار بوده است که آنچه را در توان داشته اند به منصه ظهور گذاشته اند .

برات زاده گفت: عنایت و همت بسیجیان شهرستان باعث شد که صاحب این رتبه ها شویم .

وی درادامه گفت: آنچه که وظیفه ما بوده است بر اساس رسالت انقلابی و تکلیف خود عمل کرده ایم  و ودر همه عرصه ها بر اساس ماموریت خود ورود پیدا کرده ایم .

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) ادامه داد: سپاه از جایی شناخته می شود که هرجا عرصه  بر برخی ها تنگ می شود ،سپاه خود را به عینه نشان داده است  وبرایش تفاوتی ندارد که این عرصه می خواهد عرصه اجتماعی باشد یا عرصه فرهنگی ویا سیاسی ویا عرصه امنیتی و دفاعی بلکه  سپاه گره گشا در همه عرصه ها بوده است  و افتخار می کنم که 28 سال است در چنین عرصه ای خدمت کرده ام.

درادامه سرهنگ دوم پاسدار هزاری فرمانده جدید سپاه ناحیه قاینات با بیان این که بسیج به معنای فراهم آوردن امکانات ،اعم از امکانات فرهنگی،نیروی انسانی  و.. برای رسیدن به یک هدف گام برمی دارد گفت: هدف متعالی معمار کبیر انقلاب رسیدن به یک جامعه مطلوب مادی و معنوی بود چرا که تمام الگوهای ارائه شده تا سال 57 بر اساس حکومت مردم وبه منظور تامین منافع مادی و رسیدن  به خصایص انسانی طراحی شده بود.

وی ادامه داد :امام نظام انقلاب اسلامی را با مدل  جمهوری اسلامی باهدف تامین هر دو بعد مادی ومعنوی در سال 57 برای ما ترسیم کرد .

هزاری در ادامه بیان داشت: بسیج به معنای تمام کلمه ، بازوی پرتوان در سپاه است و بسیج متعالی است که می تواند دراین مسیر روشنگر ما باشد .

وی با ابراز امیدواری گفت: امیدوارم دراین شهرستان  با مدد از پروردگار متعال و همکاری همه دستگاههای اداری و نهادهای انتظامی  بتوانیم دراین مسیر گام برداریم وبه دنبال تعالی بسیج درشهرستان خواهیم بود در تمامی ابعاد فرهنگی آموزشی وسازندگی ،محرومیت زدایی و.. همه رابه همکاری دعوت می کنم و  دست همه را به گرمی می فشاریم.

در پایان مراسم از زحمات 5 ساله سرهنگ برات زاده تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار هزاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه قاینات معرفی شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار