فرماندار بویراحمد از حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه های ورزشی دهه فجر این شهرستان خبرداد
کد خبر: ۸۹۸۶۶۵۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
شاهرخ کناری قبل از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج گفت: معاون وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه‌های ورزشی به شهرستان بویراحمد سفر خواهد کرد.
وی از افتتاح سالن ورزشی روستای سروک در سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به شهرستان بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: ۲ پروژه‌های ورزشی در دهستان زیلایی نیز افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری بویراحمد از افتتاح ۲۵ پروژه اشتغالزایی کمیته امداد امام در شهرستان بویراحمد نیز خبرداد و خاطرنشان کرد: ۸۵۵ نفر در کل پروژه‌های شهرستان بویراحمد دارای شغل خواهند شد.

کناری با تشریح وضعیت کنونی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: پل سوم بشار که دغدغه خیلی از مردم بود درصورت نبود بارش‌ها تاقبل از پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم در حوزه سازه‌ای به اتمام رسیده و با پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات آماده و درحال نصب است.

سرپرست فرمانداری بویراحمد از تخصیص بیش از ۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های این شهرستان هم خبرداد و اظهارداشت: با همکاری بنیاد مسکن اقدامات خوبی درحال انجام است.

کناری افزود: پروژه‌های راهسازی چهار طرف شهر یاسوج اکنون فعال و شبکه‌های توسعه‌ای برق نیز با فعالیت خوبی درحال انجام است.

وی الحاق برخی از روستا‌های حاشیه شهر یاسوج به این شهررا یکی از دغدغه‌های مردم این روستا‌ها خواند و یادآورشد: باید تمامی جوانب امر برای الحاق این روستا‌ها اندیشیده شود.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با تقدیر از فعالیت‌های نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید از خدمات قوه مقننه و نماینده محترم شهرستان که پیگیر رفع دغدغه‌ها است تشکر کرد.

کناری گفت: همه تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد خدمات نظام به مردم بوده و دولت نیز وظیفه خود می‌داند این خدمات را سرعت بیشتری ببخشد.
ارسال نظرات