دهه فجر نماد اقتدار، عظمت و ایثارگری های مردم

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز امروز دهه فجر نماد اقتدار، عظمت و ایثارگری های مردم این شهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و تحولی عظمی در کشور به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۴۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
حجه الاسلام موسوی اعظم با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای یادآوری و تبیین برکات و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل‌های امروز است افزود: نمونه بارز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان رشد و توسعه مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها است که باید قدردان این نعمت‌ها بود.
خطیب جمعه موقت یاسوج با اشاره به کینه توزی‌ها و دشمنی دیرینه دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکای جنایتکار از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز گفت: یکی از علت‌های اساسی مخالفت و دشمنی آن‌ها با ایران اسلامی زنده نگه داشتن و توجه به ارزش‌های والای اسلامی و دینی در کشور است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این ایام منافقان کوردل به صورت عوام فریبانه ظاهری دلسوزانه و حق به جانب به خود گرفته اند افزود: درحالی این مرتجعان این ظاهر را به خود گرفته اند که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه ایران را با ترور، مظلومانه به شهادت رساندند.
حجه الاسلام موسوی اعظم به در پیش رو بودن یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:مردم ولایتمدار، بصیر و شهیدپرور استان همانند گذشته با حضور و مشارکت حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند و لحظه‌ای از شهدا و حمایت از انقلاب خود غافل نمی‌شوند و کنار هم نمی‌روند.
ارسال نظرات