امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نمازمبارزه و جهاد برمبنای دین اساس انقلاب جمعه‌ این شهر گفت: اگرهمه امکانات و لوازم زندگی مردم در نظام جمهوری اسلامی و زمان طاغوت را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم معلوم خواهد شد که این یاوه گویی‌های دشمنان هدفی جز دشمنی با انقلاب چیز دیگری را بیان نمی‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۴۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
حجت الاسلام حجازی افزود: کینه دشمن به دلیل اقتدار و رشد ملت ماست و همه وظیفه داریم به نسل جوانمان اطلاع دهیم و نسل جوان را از وضعیت تاسف بار کشور در زمان طاغوت آگاه کنیم تا حقایق را بدانند.
وی گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند: «یکی از بزرگترین امتیازات جمهوری اسلامی مردمی بودن انقلاب است»، مردم مومن انقلاب کردند و خواست مردم هم این بود که حکومت دینی حاکم شود.
حجازی افزود: عزیزان همین مردم به جبهه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند، اما شکایتی نکردند، چون در راه خدا و برای انقلاب بود، یعنی اساس انقلاب، مبارزه و جهاد برمبنای دینی و خداپرستی است.
امام جمعه دوگنبدان افزود: مردم اگر دست از حمایت مسئولان بردارند طبیعی است که مسئولان ضعیف می‌شوند و چشم طمع دشمن باز می‌شود، باید توجه کنیم با دقت بیشتری به مردم خدمت کنیم تا دلگرم شوند و نظام را حمایت کنند.
حجت الاسلام حجازی با اشاره به سفر وزیر نفت به گچساران گفت: از وزیرنفت خواهش کردم که اگر قرار است کسی را استخدام کنید قانونی، علنی و آشکارا این کار را انجام دهید و به شرط اجرای عدالت این کار انجام شود که اگر چنین شود اعتماد مردم به مسئولان بیشتر هم می‌شود.
ارسال نظرات