رئیس کمیته امداد شهرستان دنا با بیانافتتاح نمایشگاه دستاوردههای مهارت آموزان کمیته امداد در سی سخت اینکه در شش ماهه امسال ۱۸۰ نفر از مددجویان در کلاس‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان شرکت کردند، گفت: کلاس‌های آموزشی در رشته‌های قرآن، اخلاق اسلامی، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فنی و حرفه ای، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، کتابخوانی و ورزشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۳۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
دانش آموز با بیان اینکه کمیته امداد شهر سی سخت با ایجاد ۵ کانون فرهنگی موقت برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می‌کند، افزود: اجرای این برنامه‌ها به ویژه در ایام اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت در اولویت فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد است.
رئیس کمیته امداد دنا با اشاره به نقش و اهمیت صنایع دستی روستا‌ها در کارآفرینی و اشتغالزایی، گفت: در مناطق روستایی و کمتر برخوردار شهرستان دنا عامل بهبود شرایط زندگی افراد کم‌درآمد پرداختن به صنایع روستایی و ایجاد مشاغلی نظیر عرضه انواع صنایع دستی و تولیدات خانگی است که این مهم کاهش مهاجرت روستاییان به شهر‌ها را نیز در پی دارد.
عبدی دانش آموز افزود: در بخش مرکزی شهرستان دنا تعداد ۸۰ نفر کارآموز در رشته‌های مختلف مهارت آموزی و تعداد ۱۳۲ نفر در راستای پایدار سازی طرح‌های اشتغال و تعدا ۲۵ نفر در رشته کارآفرینی و مدیریت کسب کار در حال آموزش هستند.
وی گفت: صنایع دستی مددجویان امداد این شهرستان شامل فرش و تابلو فرش، تولیدات چرمی اعم از انواع کیف و کفش، سوزن دوزی و حصیربافی است.
ارسال نظرات