خبرهای داغ:
امام جمعه‌ی شهر‌ محمدیه در یادواره یکصد و 56 شهید بهمن ماه قزوین و حومه و 50 شهید سرافراز انقلاب اسلامی گفت: خوشا به حال شهدا که به مقام والای شهادت نایل شدند زیرا جایگاه آنها در آخرت والاست.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۰۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی‌موینی،افزود: همچنین خانواده‌هایی که شهید تقدیم نظام اسلام کردند در دنیا و آخرت سربلند هستند به همین قدردان ایثارگری‌های شهدای خود باشند.
موسوی‌موینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(س) تشکیل شده است، گفت: مردم ایران با تبعیت از ولایت‌فقیه، توانستند رژیم شاهنشاهی را سرنگون و آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون کنند.
امام جمعه‌ی شهر‌ محمدیه با بیان اینکه صبر و استقامت مردم ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: امروز نیز ملت ما نباید از توطئه‌های دشمنان غافل باشند بلکه همواره هوشیار بوده تا بتوانند توطئه‌ها آنها را خنثی کنند.
این مسوول با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران با حضور پر شور خود در این راهپیمایی یک بار دیگر نشان خواهند داد که مدافع آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند.
وی افزود: همچنین مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا را خواهند داد و مشت محکمی بر دهان آنها می‌زنند.
امام جمعه‌ی شهر‌ محمدیه همه مردم را بر رعایت تقوا توصیه کرد و گفت: با داشتن ایمان به خدا نسبت به تعلقات دنیوی دل نبندید تا در دنیا و آخرت رستگار باشید.
گفتنی است: همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، یادواره یکصد و 56 شهید بهمن ماه قزوین و حومه و 50 شهید سرافراز انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد.
در این یادواره، یاد و خاطره‌ی یکصد و 56 شهید بهمن ماه که مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر 8 و کربلای 5 می‌باشند و 50 تن از شهدای انقلاب اسلامی قزوین گرامی داشته شد.
همچنین در این مراسم یاد و خاطره‌ی 80 تن از والدین شهدا که در بهمن ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته، یاد و خاطره آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته ‌شد.
مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدای بهمن ماه قزوین و حومه در گلزار شهدای قزوین حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید بیعت کردند.

 

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها