خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) تاکستان:

دی و بهمن ماه همانند دری،در اقیانوس بی کران انقلاب می درخشد

کد خبر: ۸۹۸۶۶۰۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: سپاه ناحیه تاکستان به مناسبت یوم الله 22بهمن بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جائ الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

 وقتی به تاریخ سراسر شور و شعور انقلاب اسلامی رجوع میکنیم مشاهده میشود که دی و بهمن ماه همانند دری، در اقیانوس عمیق انقلاب اسلامی می درخشد.

آن حادثه 19دی1356 که قیام خونین مردم قم رخ داد و به هدف مقدس امام خمینی جان بخشید و مردم با فداکاری خود باعث هموار شدن راه پیروزی قطعی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال57 گردید.

و چندی قبل در 9دی ماه سال88 دیدیم که ملت عزیز ایران اسلامی چگونه پاسخ دندان شکنی به فتنه گران دادند به گونه ای که فتنه گران داخلی و خارجی با انگشت تعجب بر دهان بساط خود را جمع کرده و به دنبال یاوه گویی های همیشگی خود رفتند.

و 9دی به نام روز بصیرت و پیمان با ولایت در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت گردید.

دشمن با برنامه ریزی های خود بدنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم و عدم حضور ملت ایران در جشن های بزرگ پیروز ی انقلاب در بهمن ماه است اما ملت عزیز ایران با این سیاه کاری های دشمن روز به روز بصیرتشان کامل تر شده و امروز می بینیم حادثه ای مانند9 دیماه 88 باعث پرشور تر شدن مردم جهت شرکت در راهپیمایی پیروزی انقلاب می شود.

با این تاریخ پر فراز و نشیب هر بنده آزاده ای با جان و دل پذیرای این حدیث از معصومین می شود که فرمود خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است.

در این موضوع رهبر انقلاب فرمود که یک ملتی که بصیرت دارد همه تیغ های دشمن در مقابل آنها کند می شود.

لذا از این رو با کمی دقت میشود به این پی برد که برای حفظ انقلاب و گسترش آن در عالم نیاز به بصیرت داریم و این درس بصیرت از19 دیماه سال59 و 9 دی 88 گرفته تا پیروزی در بهمن 57 و معرفی آن در برنامه های هر ساله پیروزی انقلاب در بهمن ماه می شود.

و در یک کلام میتوان گفت که انسان از بصیرت به پیروزی می رسد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها