خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت: دشمن می کوشد تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام در حوزه اقتصادی به اهداف خود دست یابد.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۰۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ایجاد نظام معنوی راه سعادت را به بشریت نشان داد، اظهار کرد: فیلسوف فرانسوی درباره انقلاب اسلامی ملت ایران می‌گوید زبان و شکل‌گیری انقلاب امری تصادفی نیست بلکه در حقیقت این رهبری مذهبی با تکیه‌بر عنصر مقاومت و عدم تبعیت بر استبداد توانست در دل ایرانی‌ها نفوذ کند.
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک جریان معنوی در راه سیاست بود، افزود: این انقلاب توانست نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را که در هیچ انقلابی در دنیا ایجاد نشده بود را پیاده‌سازی کند، امام راحل با تشکیل نهادهایی مانند بسیج مستضعفان، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، انجمن اسلامی دانش آموزان و نهضت سوادآموزی با غرس کردن نهال فرهنگ نظام سازی را در کشور به کمال رساند.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه هیچ انقلابی را سراغ نداریم که بعد از پیروزی، انتخابات برگزار کند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی سرنوشت کشور را به دست مردم داد، به تعداد سال‌های انقلاب انتخابات در ایران برگزار و نظامی معطوف به مردم‌سالاری دینی، امروز باافتخار به‌عنوان تنها کشور دارای استقلال سیاسی در جهان شناخته‌شده است.
امینی در ادامه تصریح کرد: امنیت پایدار در منطقه، آزادی و پیشرفت‌های علمی ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب محسوب می‌شود که به‌رایگان به دست نیامده است و هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید برای پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی تلاش کنیم.
وی با یادآوری اینکه سال‌ها است که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تکیه دارد، تصریح کرد: تا زمانی واردات کاهش پیدا نکند و از ورود کالای قاچاق جلوگیری نشود نمی‌توانیم به استقلال اقتصادی دست پیدا کنیم، انقلاب اسلامی خون‌بهای شهیدان به شمار می‌رود و این بی‌انصافی است که بخواهیم با بی‌مسئولیتی عده‌ای دستاوردهای نظام را نادیده بگیریم.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه عده‌ای می‌خواهند نظام اسلامی را علیرغم موفقیت‌های انجام‌شده ناکارآمد جلوه دهند، بیان کرد: در داخل کشور با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما فساد موجود با دوران طاغوت قابل قیاس نیست، دشمن می‌کوشد تا با زیر سؤال بردن عوامل اقتدار جمهوری اسلامی، نظام ما را ناکارآمد جلوه دهد لذا باید هوشیار باشیم.
امینی در ادامه تصریح کرد: در فتنه اخیر دشمن با برنامه‌ریزی قبلی کوشید تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام در حوزه اقتصادی به اهداف خود دست یابد که خوشبختانه مردم متوجه این حیله استکبار شدند و با جدا کردن صف خود از آشوب گران نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام هستند.
وی با بیان اینکه تاسی برخی کشورهای عربی برای تربیت و تقویت جبهه مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران بود، افزود: از روز اول پیروزی انقلاب تا امروز دشمن نعمات موجود در کشور را هدف قرار داده است لذا با انواع حیله‌ها تلاش کرد تا بانام تحول با ایجاد هجمه‌های فراوان به قرآن و مسجد حمله کند لذا کم‌اهمیت جلوه دادن نظام، بی‌مسئولیت و بی‌تدبیری مدیران را گردن ولایت‌فقیه انداختند که همه این مکرها باتدبیر رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها