مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن عهد پیمان مجدد با آرمان های امام و شهدا است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ، سردار سید "صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام) در آئین رونمایی از سه المان دفاع مقدس و شناسنامه شهدا در ایلام، انقلاب اسلامی را منشا خیر و برکت الهی برای ایران و همه کشورهای آزادی خواه جهان برشمرد و گفت: نهضت مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) آرمان های دین مبین اسلام را در بین کشورهای مسلمان زنده کرد.

وی افزود: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب همیشه به علت هجمه های دشمنان درگیر حوادث و تنش های زیادی بوده که همه این توطئه ها با درایت رهبری و حضور با بصیرت و خودجوش مردم و با تکیه به اعتقادات دینی و مذهبی خنثی شده است.
وی هشت سال جنگ تحمیلی را شناسنامه و هویت اقتدار ایران اسلامی معرفی کرد و اظهار کرد: باید برای خنثی سازی برنامه های مخرب دشمنان مقوله دفاع مقدس جدی تر از گذشته در بین مردم به ویژه نسل های بعد جنگ تببین و تعریف شود.
حسینی یادآور شد: دشمنان با انجام برنامه ها و عملیات های روانی از طریق فضاهای حقیقی و مجازی در صدد ایجاد شکاف و فاصله در بین مردم و نظام و رهبری هستند در حالیکه مردم انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند که در مسیر آرمان های شهدا حرکت می کنند.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: دشمن که از خباثت های خود دست برنمی دارد بار دیگر و در 22 بهمن امسال تجدید بیعت مردم با نظام و انقلاب را به خوبی خواهد دید.

 

 

ارسال نظرات