خبرهای داغ:
سرپرست فرماندار شهرستان آبیک:

بر همه ما واجب است که فرهنگ انقلاب را به نسل آینده انتقال دهیم

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: بر همه ما واجب است که فرهنگ انقلاب را به نسل آینده انتقال دهیم که دشمن نیز با تحریک جوانان ما می خواهد دولت و نظام ما را ناکارامد نشان دهد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۹۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج سیدمحمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در گلباران گلزار شهدای شهر آبیک بیان کرد: انقلابی که امام راحل بوجود آوردند فرزندان رشیدی را تربیت نمودند و جوانان قبل از انقلاب را به بالاترین درجه یک انسان رساندند.

وی با اشاره به یکی از شهدای خلبان استان قزوین افزود: یکی از این فرزندان رشید میهن اسلامی شهید حسین لشکری که از شهدای استان قزوین و در کسوت خلبانی بودند و در زمان جنگ وقتی اسیر می شوند به مدت ۱۸سال در اسارت رژیم بعثی بودند که نزدیک ۱۰ سال در سلول انفرادی زندانی شدند وقتی پیشنهاد بهترین امکانات رفاهی را به ایشان به شرط توهین به امام راحل را می دهند این شهید بزرگوار اسارت را ترجیح دادند.

وی افزود: امروز هم روز نیروی هوایی و بیعت همافران با حضرت امام خمینی بود که شهید حسین لشکری نمونه بارز یک نیروی انقلابی هستند.

حسینی خاطر نشان کرد: امام راحل آمد و تمام سیاهی ها را و ظلم ها و استبدادها را کنار زد و این چنین فرزندانی را تربیت نمودند تا در مقابل دشمنان قد علم کنند و سینه سپر امام و انقلاب باشند.

وی تصریح کرد: روز شهدا و ایثارگران را نه با فیلم و نه با سخنرانی نمی توانیم پاس بداریم و نمیتوانیم قطره ای از رنج های خانواده های معظم شهدا را هم درک کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک در خاتمه افزود: بر همه ما واجب است که فرهنگ انقلاب را به نسل اینده انتقال دهیم که دشمن نیز با تحریک جوانان ما می خواهد دولت و نظام ما را ناکارامد نشان دهد و باید رجوع کنیم به مستندات تا مشخص شود انقلاب چه زحمات بزرگی برای این کشور کشیده است و جوانان نیز نباید کورکورانه به حرف دشمن اعتماد کنند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار