خبرهای داغ:
مسئول معاونت عقیدتی و سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین:

مبانی فکری انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود/فاطمه زهرا سلام‌الله علیها منشأ خیر و برکات در جهان اسلام

مسئول معاونت عقیدتی و سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین تصریح کرد: هر زمانی با وحدت کاری به سرانجام رسید اثربخشی آن صدچندان شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

علی اکبر قبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از قزوین، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و مناسبت‌های ملی و مذهبی از مشترکات همه مردم و احزاب سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا است.
وی با تاکید براینکه مبانی انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان امروز تبیین شود گفت: ما باید روی بحث اعتقادات و مبانی فکری انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها کار کنیم چرا که خالی این موضوعات در دانشگاه‌ها دیده می‌شود.
مسئول معاونت عقیدتی و سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین تصریح کرد: هر زمانی با وحدت کاری به سرانجام رسید اثربخشی آن صدچندان شد.
قبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، شهداء و همه رشد و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف در کشور وجود دارد برای همه مردم و احزاب سیاسی است عنوان کرد: اگر در حوزه‌هایی اعم از علوم‌انسانی، علوم اعتقادی و اسلامی پیش‌قدم باشیم این برای دانشگاه‌ها می‌تواند افتخار بزرگی باشد.
وی با اشاره بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها منشأ برکات زیادی در جهان اسلام هستند خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) منشأ برکات فراوان و باعث هدایت بسیاری از غیرمسلمانان به دین مبین اسلام بوده است. همچنین مسلمانان از رهنمودها و هدایتگری ایشان بهره‌ها برده‌اند که بخشی از آن در تاریخ به ثبت رسیده است.
این مسئول اضافه کرد: ما تأسی می‌جوئیم از این بانوی باعظمت. در دوران دفاع مقدس هر گاه دلیرمردان و رزمندگان ما با گره‌ای مواجه می‌شدند به فاطمه زهرا(س) توسل می‌کردند چرا که نام ایشان خط‌ شکن و راه گشا بود.
قبادی گفت: امام زمان (عج) در توقیح شریفشان می‌فرمایند: " دختر رسول‌الله برای من الگوی مثال زدنی است". امام صادق(ع) می‌فرمایند: هرگاه برای هر یک از شیعیان ما گرفتاری پیش می‌آید به ما رجوع می‌کنند و هرگاه برای ما گرفتاری به‌وجود می‌آید به مادرمان حضرت زهرا(س) متوسل می‌شویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها