خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قزوین در یادواره شهدای شهر بیدستان:
امام جمعه شهر قزوین بیان داشت : پایگاه انقلاب ما مسجد، حسینیه و هئیت بود و خواسته های ما در زمان انقلاب، خواسته های دینی بود که در نهایت به استقرار یک نظام و حاکمیت دینی در کشور منجر می شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۶۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین در دهمین یادواره شهدای بیدستان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت : شهدا رفتند تا نام دین و اسلام در دنیا بدرخشد .

وی انقلاب را به رودخانه ای تشبیه کرد و گفت : این رود خانه می خواهد به دریای برکت امام زمان (ع) برسد و در این مسیر کسانی هستند  که نمی گذارند آب این رودخانه به مقصد برسد ، در انقلاب ما هم منافقانی بودند مثل بنی صدر که انقلاب دست رد بر سینه این ها زد .

وی بیان داشت : اگر بنی صدر رئیس جمهور این کشور شد و خیانت کرد نگویید این شد اسلام ، شما از اسلام دفاع کنید و بگویید مگر قرآن و نهج البلاغه به بنی صدر رای دادند ، کسانی که به این ها رای دادند مردم بودند ما کوتاهی کردیم ، در رای دادن با بصیرت باشید .

وی خاطر نشان کرد : در شهری یا کشوری که با پول رای بخرند این ننگ و بی فرهنگی است  شعور انقلابی اجازه چنین رفتاری را به ما نمی دهد.

آیت الله عابدینی امام جمعه شهر قزوین در ادامه افزود : پایگاه انقلاب ما مسجد ، حسینیه و هئیت بود و خواسته های ما در زمان انقلاب ، دینی بود و خواستار یک حاکمیت دینی در کشور بودیم .

این مسئول بیان داشت : در انقلاب اسلامی امداد های غیبی که لطف خداوند بود بارها به کمک این انقلاب آمد و روایاتی داریم که این انقلاب متصل خواهد شد به انقلاب جهانی منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) و این را بار ها از زبان رهبرمان شنیده ایم .

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها