خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شاهرود:

دشمنان نتوانستند ۹ دی را تحت‌الشعاع قرار دهند/ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژه است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: دشمنان می‌خواستند ۹ دی را تحت‌الشعاع قرار دهند که نتوانستند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژه است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و محفل انس با قرآن که به همت کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باغزندان برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۲۲ بهمن امسال ویژه است؛ به خاطر تلاش دشمنان که الآن هم در حال سامان‌دهی و برنامه‌ریزی هستند که این ایام‌الله را تحت‌الشعاع قرار دهند.
وی افزود: می‌خواستند ۹ دی را تحت‌الشعاع قرار دهند که نتوانستند و ۱۲ بهمن را به ضد تبدیل کنند، موفق نشدند و در آینده هم موفق نخواهند شد و در این شرایط ۲۲ بهمن را گرامی بداریم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به آیه قرآن که مبنای انقلاب است، بیان کرد: خداوند بیان می‌فرماید یک شخصیت از میان مردم برانگیخت تا انقلاب کند و مردم را تزکیه و آموزش دهد و قرآن را در محور و متن جامعه اسلامی قرار دهد.
عبداللهیان با گلایه از مسؤولان بیان کرد: مسؤولان باید میزان خدمت‌گزاری‌، سازندگی و توسعه‌ای که بعد از انقلاب انجام شد را به تصویر بکشند و با آمار و مقایسه با حکومت پهلوی و قبل پهلوی بوده و این خدمات را مقایسه کنند، با همه موانع و توطئه‌ها و جنگ‌ها و مردم ببینند و بدانند، قبل از انقلاب چند روستا برق، آب، بهداشت، تلفن و جاده داشتیم و مردم ببینند که انقلاب خدمت کرده و بخشی از توطئه‌ها خنثی شود.
رئیس کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود با اشاره و تأکید بر مطالعه خاطرات اعلم و مقایسه‌کردند که چه بود و چه شد و واقعاً خجالت‌آور است، عنوان کرد: در همین شاهرود هم مشروب‌فروشی رسمی و آلات قمار بود و میکده و کلبه داشتند و زن و دختر مردم امنیت نداشتند در سینمای ایران تصاویر مبتذل نصب، خانه جوانان دختر و پسر قاطی و آلات قمار و مشروب در این شهر کوچک و این مسیر ادامه داشت چیزی باقی نمی‌ماند.
عبداللهیان تأکید کرد: باید مسؤولان خدمات را بیان و تلاش کنند و نسل جوان ما مطالعه کنند و بینند در گذشته چه بود و امروز چه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها