استاد دانشگاه شاهرود گفت: توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج آن سبب می‌شود تا بنیان خانواده حفظ شود و همه برابر فتنه شوم دشمنان واکسینه شوند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۵۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت حوزه بسیج جامعه زنان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، همایش تحکیم بنیان خانواده، آیین همسرداری و سبک زندگی اسلامی در کانون بسیج جوانان و با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان برگزار شد.
حسن حاج‌محمدی، استاد دانشگاه و مشاور خانواده در این همایش با تأکید بر لزوم توجه به بنیان خانواده و هدف‌گیری دشمن برای از هم‌ پاشیدن این نهاد مقدس اظهار کرد: اسلام برای تمام ابعاد فردی و اجتماعی انسان برنامه ارائه کرده است و خانواده بنیان محکم و استوار جامعه و مورد تأکید اسلام است چراکه جامعه‌ای موفق است و به سعادت می‌رسد که خانواده در آن متعالی و انسان‌ساز باشد.
وی افزود: استکبار جهانی با تغییر رویکرد خود امروز بنیان خانواده را هدف قرار داده تا جامعه اسلامی را نابود کند و شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای در طول شبانه‌روز برنامه خود را در این راستا شکل داده‌اند.
این مشاور خانواده با بیان اینکه برای تغییر بنیان خانواده باید سبک زندگی را تغییر داد، گفت: استکبار با برنامه‌های تفریحی، فیلم و سریال و شبکه مجازی سعی در تغییر سبک زندگی دارد و می‌خواهد زندگی جامعه را به سمت مدل غربی و بی‌بندوباری سوق دهد.
حاج‌محمدی با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت خانواده‌ها به‌خصوص بانوان که ستون خانواده هستند، بیان کرد: ما باید بدانیم که اگر نتوانیم خانواده را حفظ کنیم جامعه حفظ نمی‌شود و باید فرزندان خود را با قرآن آشنا و سنت پیامبر و اهل بیت (ع) را در زندگی نشر دهیم که سبب ایمن‌سازی خانواده‌ها می‌شود.
وی تصریح کرد: توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج آن در خانواده سبب می‌شود تا بنیان خانواده حفظ شود و برابر فتنه شوم دشمنان واکسینه شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها