خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف وبازاریان نهبندان خبر داد

اعزام اردوی جهادی آرایشگران وپیرایشگران بسیجی به مناطق محروم نهبندان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف سردار شهید پیرامی نهبندان گفت : در قالب اردوی یک روزه جهادی به استعداد 10نفر از آرایشگران زن وپیرایشگران مرد شهرستان به مناطق محروم اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۵۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اسماعیلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف نهبندان با بیان اینکه دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم. کمترین ثمره این انقلاب را گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر دانست و افزود  این اتفاق بزرگ باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام میگیرند.

 

وی افزود: روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود ، که در آن عده ای قلیل ، با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

 اسماعیلی  شبیخون فرهنگی را تهدیدی جدی برای امنیت اجتماعی کشور عنوان کرد و افزود همه نهادها باید دست به دست هم بدهند تا عقبه دینی و اجتماعی در برابر هجوم سنگین دشمن موثر واقع شده و بتوانیم هویت دینی و ملی خود را در برابر هجوم فرهنگی غرب حفظ کنیم.

وی  اظهار داشت: دشمن با عرضه مدل های رنگارنگ بی حجابی و بی عفافی و تبلیغ آن در هزاران سایت اینترنتی، شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی، جهت تضعیف باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران گام های جدی برداشته است.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز گفتگوی چهره به چهره مؤثرترین نوع تبلیغات است گفت: شغل آرایشگری به گونه ای است که از این نوع قابلیت برخوردار است چرا که آرایشگر خواه نا خواه و با نزدیکی با چهره ی مخاطب تاثیرات ویژه ای بر وی می گذارد

اسماعیلی با انتقاد به برخی از آرایشگران که از مدل های ماهواره ای در آرایش استفاده می کنند گفت: آرایشگران مدل های بومی و فرهنگ اسلامی را ترویج دهند چرا که باید آرایشگران مروج فرهنگ ایرانی- اسلامی به نحو احسنت باشند.

وی با اشاره به اینکه آرایشگران  ایرانی بایستی الگوی زیبایی برای جهانیان شوند گفت: این عمل با  آذین بندی و تصاویر مناسب درمحیط آرایشگری و همچنین رعایت احکام و عدول اسلامی و ارتباط با مشتری محقق می شود.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف وبازاریان شهرستان نهبندان یکی از برنامه‌های صنف آرایشگران وپیرایشگران  بسیجی  در ایام ا.. دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را در قالب اردوی یک روزه جهادی  به استعداد 10نفراز آرایشگران زن وپیرایشگران مرد شهرستان به مناطق محروم عنوان کرد  که به خدمت رسانی رایگان  در روستاهای محروم ومرزی  خواجه منجیکو، شند ملکی ،شند معصومی ،چابک پرداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها