خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه کشورهای اطراف ما در ناامنی به سر می‌برند، گفت: به برکت خون شهدا و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی ایران همچنان جزیره ثبات منطقه است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۳۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به برکت خون شهدا ایران همچنان جزیره ثبات منطقه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: مردم ایران همواره در دفاع از انقلاب پای کار بوده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعتقاد خود به این نظام اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی تاکید کرد: دشمنی با مردم ایران از سر جاه طلبی است و استکبار جهانی هرگز نتوانسته عظمت انقلاب اسلامی را ببیند.

امام جمعه همدان افزود: تلاش در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و تداوم مسیر انقلاب وظیفه ای است که جوانان باید بر آن همت گمارند.

وی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور جهان است، گفت: انقلاب را باید حفظ کرد و خدا می‌داند برای ایجاد انقلاب و حفظ آن چه رنج‌ها و خون دل‌ها خورده شده است.

محمدی با اشاره به اینکه کشورهای اطراف ما در ناامنی به سر می‌برند، گفت: به برکت خون شهدا و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی ایران همچنان جزیره ثبات منطقه است.

وی با تاکید براینکه دهه فجر انقلاب اسلامی انفجار نور و جلوه ای از حضور و حمایت خدا از مردمانی است که تمایل به تغییر را در خود ایجاد کرده اند، گفت: ۵ هزار خبرنگار و عکاس از سراسر دنیا برای ثبت حضور و شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می شوند و این نشان از عظمت حضور یک ملت در حمایت و پشتیبانی از نظام دارد.

امام جمعه همدان ادامه داد: مردم با هر تفکر و هر سطح زندگی برای حضور در این حماسه پرشور و شعور مشارکت دارند.

وی در ادامه بابیان اینکه وحدت از حفظ روابط سالم در خانواده و جامعه بر می خیزد و افراد را از آسیب‌های اجتماعی مصون می دارد بر لزوم تعامل بین افراد خانواده و جامعه تأکید و عنوان کرد: ایجاد آشتی فی مابین دو عضو یک خانواده و یا لبخندی که فرد طی ارتباط با افراد جامعه بر لب مین شاند از ثواب الهی بی بهره نیست.

محمدی همچنین به ذکر برخی آسیب های اجتماعی در جامعه پرداخت و بابیان اینکه در عصر کنونی یکی از آسیب‌های بزرگ در کشور طلاق است، گفت: باید با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شیوه درست مانع از این آسیب درجامعه شد.

وی با بیان اینکه طبق احادیث و روایات هر کس برای سازش میان زن و شوهر قدم بردارد ثواب هزار شهید را می‌برد، گفت: طبق فرمایش رسول اکرم(ص) هر کس یک برادر و خواهر مومن را شاد کند و غبار غصه از قلب او را بردارد قلب پیامبر را شاد کرده است.

امام جمعه همدان بابیان اینکه گاهی افراد با فکر بسته به بن‌بستی می‌رسند که گمان می‌کنند راهی ندارند و به خودکشی فکر می‌کنند در حالی که اگر از حال هم خبر داشته باشیم بسیاری مسائل به سادگی رفع می‌شود، گفت: باید به فرزندان خود بیاموزیم که دلسوز و خیرخواه دیگران باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات