خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آحاد اقشار و مردم کشور در وقوع انقلاب اسلامی سهم دارند، تاکید کرد: همگی مردم در کنار یکدیگر بساط حکومت پهلوی را برانداختند و اگر انقلاب را به عده، شخص یا اشخاص خاصی بنویسیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی عدول کرد‌ه‌ایم.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۳۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

آحاد اقشار و مردم کشور در وقوع انقلاب اسلامی سهم دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی آقا محمدی شامگاه پنجشنبه در یادواره اولین شهید دوران مبارزات  انقلابی همدان با بیان اینکه حضور در مجلس گرامیداشت شهید «جمشید شرف‌خانی» را  سعادتی بزرگ برای  خود می‌دانم، اظهار داشت: امیدوارم بازگویی خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام بتواند جریان‌های اجتماعی و نظام فکری جامعه را با حوادث آن سال‌ها آشنا سازد.

وی با اشاره به اینکه شخصی که پای در مبارزه حق علیه باطل بر‌دارد پیروزی‌اش حتمی است، تصریح کرد: نسل جوانان در آن سال‌ها در شرایطی از امام خمینی(ره) تبعبت کرد که تصور پیروزی وجود نداشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تمام کشور‌های قدرتمند دنیا در زمان شاه حامی حکومت پهلوی بودند، گفت: چنان‌که بعد از خلع محمد رضا پهلوی، سران جمهوری خلق چین برای میانجیگری به ایران آمدند.

وی با بیان اینکه جوانان در آن برهه از تاریخ کشور خود را مکلف به انجام تکلیف می‌دانستند، ابراز داشت: در آن دوران «لا حول ولا قوه الا بالله» مبنا بود زیرا هر قدرتی که منشأ و مبنایی غیر از پروردگار داشته باشد چیزی جز خیمه شب بازی نیست.

آقامحمدی با اشاره به شخصیت انقلابی و اخلاقی آیت‌الله ملاعلی همدانی گفت: در مراسم تشییع جنازه آخوند ملاعلی همدانی برای اولین مرتبه تظاهرات جدی در همدان علیه حکومت پهلوی تشکیل شد و شعار «مرگ بر شاه» سر داده شد.

وی همدان را اولین شهری برشمرد که در زمان جنگ تحمیلی در خاک عراق عملیات نظامی انجام داد و افزود: همین امروز نیز شهر همدان سرشار از امکانات و استعداد است اما متاسفانه نگاه به امکانات موجود خردبینانه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شهر همدن را مهد تحول‌ها در گذر ایام عنوان کرد و گفت: یکی از اشکالات همدانی‌ها خردبینی است، مادامی که نگاه کلا نگرانه در اذهان عمومی جایگزین تفکر خرد نشود، توفیق زیادی حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شهر همدان در کشور بی‌نظیر است، عنوان کرد: من جزء به جزء نعمت‌های همدان را می‌دانم، قدر این را شهر بدانید و با کوچک‌ شمردن امکانات اجازه ندهید نعمات از کف برود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: هنگام سخنرانی در قم مرتب به من گوشزد می‌شد مراعات کنم، زیرا به سبب خفقان دوران ستم‌شاهی هر لحظه ممکن بود ساواک به آنجا بیاید و تمامی نفرات دستگیر و کانون نیز برای همیشه تعطیل شود.

وی با بیان اینکه آحاد اقشار و مردم کشور در وقوع انقلاب اسلامی سهم دارند، تاکید کرد: همگی مردم در کنار یکدیگر بساط حکومت پهلوی را برانداختند و اگر انقلاب را به عده، شخص یا اشخاص خاصی بنویسیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی عدول کرد‌ه‌ایم.

آقامحمدی جبهه نهضت آزادی و جبهه ملی را شریک پشت پرده آمریکا برشمرد و عنوان کرد: این دو دسته سیاسی هنوز اعتقاد دارند باید با این کشور بیعت کرد، حتی اینها سر موضع خود هستند و گمان می‌کنند چون آمریکا از انقلاب اسلامی سال 57 حمایت به عمل نیاورده است .

وی سازمان مجاهدین، گروهک فرقان و حدید را نیز غده‌های سرطانی اوایل انقلاب برشمرد و گفت: شهید مدنی نیز توسط همین تروریست‌ها به شهادت رسید زیرا این سازمان‌ها به راحتی آب خوردن جان انسان‌های بی‌گناه را ‌می‌گرفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تا زمانی که حضرت ولی عصر(عج) حضور نکند مبارزه جبهه اسلام علیه ظلم ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمامی امت اسلامی باید با یکدیگر رشد کنند و نباید حالا که انقلاب اسلامی در ایران به ثمر رسیده است دیگر امت‌های اسلامی را فراموش کنیم.

آقامحمدی با بیان اینکه سردار شهید همدانی در سوریه 80 هزار بسیجی جان برکف تربیت کرد، افزود: دشمنان برای منطقه توطئه‌ها در سر داشتند اما حضور سردار همدانی‌ها و سایر شهدای مدافع حرم نقشه‌های شوم مزدوران تکفیری را در عراق و سوریه خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اهتمام و دغدغه خاصی نسبت به از میان برداشتن مفاسد اداری و اقتصادی کشور دارند، گفت: ایشان به مراتب از مسئولان کشور خواسته‌‌اند تا نسبت به مبارزه علیه فساد، رانت‌خواری و سایر جرایم مالی و اقتصادی به طور قاطع برخورد کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: امیدوارم همه اقشار و آحاد جامعه با عزم جدی در کنار یکدیگر  39 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و اصل نظام اسلامی را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات