خبرهای داغ:
امام جمعه میامی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است، گفت: اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی یک آفت و تهدید برای جمهوری اسلامی است و مدیری با این خصوصیات نمی‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند
کد خبر: ۸۹۸۶۵۲۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

حجت‌الاسلام قربان‌علی صفایی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع میامی با بیان اینکه مردم ما زمان‌شناس، آگاه و دشمن‌شناس هستند، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است و مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی خواهد زد.

وی گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ دنیا است و نگاه مردم و نخبگان دنیا به این انقلاب به‌عنوان یک پدیده و تحول است.

امام جمعه میامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مطالبات مردم گفت: مردم در حوادث اخیر حسابشان را از فتنه‌گران و اخلال‌گران نظم امنیت جمهوری اسلامی جدا کردند و حال نوبت مسؤولان است که مطالبات مردم را پاسخ دهند.

صفایی‌پور افزود: مسؤولان در کنار دادن شعار و وعده‌های مختلف باید به این وعده‌ها عمل کنند، ایران اسلامی بااین‌همه ظرفیت و فرصت‌های مختلفی که دارد این‌همه مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه تجمل‌گرایی و اشرافیت تهدید برای جمهوری اسلامی است، گفت: از مسؤولان دستگاه قضایی تقاضا داریم که به‌هیچ‌عنوان با مفسدان و متخلفان اقتصادی مماشات نکند و دست آن‌ها را از بیت‌المال قطع کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی ضمن تشکر از سفر استاندار به شهرستان میامی گفت: امیدواریم این سفر برای شهرستان مفید باشد.

صفایی‌پور خطاب به مدیران شهرستان میامی گفت: مدیران و مسؤولان شهرستان بیشتر در کنار مردم باشند و از فرماندار می‌خواهم که نظارت بیشتری بر مسؤولان ادارات داشته باشد و مدیر کارآمد را از مدیر ناکارآمد جدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها