حجت الاسلام کریم سرافراز در یادواره شهدای کوهرنگ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در یادواره شهدای کوهرنگ گفت: شهدا عاشورا را در عصر جدید تجلی بخشیدند.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۴۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ که در حسینیه محمد رسول الله شهر چلگرد برگزار شد، شهداء را ادامه دهنده نهضت عاشورا در عصر جدید برشمرد.

وی با بیان اینکه شهداء عاشورا را در عصر جدید تجلی بخشیدند و آن عاشقان امام حسین (علیه السلام) عاشورا را در نسل جدید زنده نگه داشتند خاطرنشان کرد: همه جامعه به شهدا وابسته هستند و ماهیت خود را مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا می‌باشند.

این مقام مسئول عنوان داشت: میهن اسلامی نیازمند چنین مردمانی است که باید از همه جنبه های زندگی بگذرند تا اسلام پا بر جا باشد و به ولایت فقیه خدشه‌ای وارد نشود و انقلاب جاودانه بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در ادامه تاکید کرد: شهداء نگذاشتند دشمنان به اسلام و جامعه اسلامی خدشه‌ای وارد کند و ثابت کردند که شیعیان نفوذ ناپذیرند و در جایی که شیعه زندگی می‌کند نمی‎توانند به خاک، سرزمین، دین و ایمانشان تصرف کرد.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه؛ امنیت، استقلال، شرافت و ارزش‌ها را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: شهدا سند زنده ارزشها و افتخارات هستند که بابرکت ایثارگری ها و مقاومت های شهدا از هر زمان تاریخ ایران قدرتمندتر هستیم.

وی گفت : شهدا برندگان مسابقه هستی هستند که باید سه توشه را از این یادواره ها روزی خودمان کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدا به ما نشان دادند که با دین می شود زندگی کرد و حکومت اسلامی تشکیل داد و قانون اساسی اسلامی در جامعه  اجرا شود.

ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) عنوان داشت: باید شهدا الگو جوانان قرار بگیرند و سیره و وصیت نامه شهدا باید در جامعه تبیین و عملی شود تا جوانان به جای الگوهای نامرغوب، شهدا را به عنوان الگو در زندگی قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در پایان با اشاره به بیعت بختیاری‌ها با امام راحل در 19 بهمن 57 نقش عشایر را در دفاع مقدس بسیار ارزشمند دانست و افزود: عشایر به موقع در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وظایف خود را شناختند و در تمام عرصه های دفاع از اسلام به خوبی به میدان امدند و از جان خود در مقابل توطئه های دشمنان گذشتند و نقشه شوم آنان را نقش برآب کردند.

وی گفت: وظیفه مااین است که قدراسلام و نظام اسلامی و امام راحل و شهدا و رهبری رابدانیم و اطاعت پذیری از ولی فقیه یعنی قدرشناسی ازهمه مجموعه انقلاب اسلامی، که با حضور خود در راهپیمایی22بهمن این قدرشناسی رابه رخ جهانیان می کشیم.

ارسال نظرات