خبرهای داغ:
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان:

انقلاب اسلامی ایران در مسیر رسیدن به هدف متعالی خود بریده نمی‌شود

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر رسیدن به هدف متعالی خود نقاط قوت و ضعف پیدا می‌کند اما بریده نمی‌شود و به طور قطع دشمنان انقلاب همواره شکست خورده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۳۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

انقلاب اسلامی ایران در مسیر رسیدن به هدف متعالی خود بریده نمی‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباس اسماعیلی در جشن انقلاب که در کانون فرهنگی هنری ظهور برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت و ایثارگری‌های ملت آزاده است که در راه انقلاب جانانه ایستادند و خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمنان نظام در طول 40 سال از انقلاب همواره توطئه‌هایی علیه انقلاب ایجاد می‌کنند، افزود: این انقلاب شکست‌ناپذیر است و به سلامت به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) خواهد رسید.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با تاکید بر اینکه توطئه جدید دشمن ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه است، گفت: دشمن می‌خواهد در کشور اینگونه سیاه‌نمایی کند که اوضاع مملکت آشفته و عملکرد مسئولین بسیار ضعیف است و ملت ایران را ناامید و از این طریق نظام را نابود کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر رسیدن به هدف متعالی خود نقاط قوت و ضعف پیدا می‌کند اما بریده نمی‌شود و به طور قطع دشمنان انقلاب همواره شکست خورده‌اند.

اسماعیلی با تأکید بر حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد: ملت ایران ملتی رشید و همیشه در صحنه هستند و همواره به موقع در صحنه حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با ایجاد فتنه‌های جدید در صدد ضربه زدن و براندازی نظام هستند، یادآور شد: امروز به هرجا که می نگریم بوی فتنه می‌آید که این فتنه‌ها از جنگ بدتر هست چراکه در جنگ دشمن مشخص اما در فتنه نامعلوم است.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان ابراز داشت: در جنگ راه شهادت مشخص اما در فتنه مشخص نیست و این فتنه آشوب به‌پا می‌کند و اگر کسی در این فتنه‌ها دین خود را نگه دارد به طور قطع سربلند و پیروز خواهد شد.

وی با تقدیر از کانون فرهنگی هنری ظهور در راستای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده غرب یادآور شد: شما به صورت «آتش به اختیار» به موقع حرکت کردید و در سطح کشور در این خصوص پیشتاز بودید.

عباسی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار درالمومنین همدان در روز 22 بهمن جواب قاطع و دندان شکنی به دشمنان نظام خواهند داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار