به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری به همت بسیج فرهنگیان خانمیرزا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری استان چهار محال و بختیاری؛ یکی از مربیان سپاه لردگان در جمع فرهنگیان بخش خانمیرزا گفت: راه امام خمینی(ره) ادامه راه پیامبران الهی است.

امرالله کمکی با تشریح دوران پهلوی و دوران انقلاب گفت: با مراجعه به تاریخ و بیان خاطرات بزرگان به خوبی متوجه می شویم که رژیم پهلوی در زمان حکومت خود به دنبال ثروت اندوزی و عیاشی بودند و مشکلات اخلاقی در خانواده های آنها زبانزد بود.

وی ادامه داد: انقلاب ما با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی حرکت خود را شروع و به با رهبری های امام خمینی (ره) و پیروی آحاد مردم به پیروزی رسید.

  کمکی افزود:امام خمینی (ره) یکی از سلاله های پاک رسول خدا با اندیشه های  پاک اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه وآله وسلم)در قرن بیستم حکومت الله برمردم را تشکیل داد که ثمره این انقلاب موجب بیداری همه مظلومان و مسلمانان جهان شد.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد:کینه توزی های دشمنان  نسبت به انقلاب اسلامی  بخاطر این  بود که  راه امام و خط امام  به آنها نه گفته است و اجازه نداد منافع کشور را استکبار جهانی به یغما ببرند.

وی ادامه داد : دشمنان با ایجاد فتنه های زیادی  می خواستند انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند که تا کنون بحمدالله با هدایت های امام راحل ، رهبری  معظم انقلاب  و بصیرت آحاد مردم همه فتنه ها و نقشه ها نقش بر آب شد.

ارسال نظرات