خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۸۶۳۹۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی ایران جشنواره بومی و محلی در روستای باستانی مدینه از توابع شهرستان شادگان توسط بخشداری مرکزی و حوزه بسیج والفجر و اداره ورزش و جوانان شهرستان شادگان با مشارکت و حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی و مسئولین این شهرستان برگزار گردید.

اهم برنامه هایی که در این جشنواره برگزار شد میتوان به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محلی ، غذاها و نوشیدنی های محلی ، بازی های محلی ، اسب سواری ، بازی های همگانی و ..... اشاره کرد. این جشنواره با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر بسیجی هانی آلبوغبیش آغاز گردید و در ادامه شعر خوانی توسط شعرای این شهرستان برادران محمد رضا عساکره، حسن آلبوغبیش و حسن شاوردی در خصوص نقش عشایر در انقلاب اشعار زیبایی را سرودند و پس از آن مداحی توسط مداح اهل بیت عباس مزیدی قرائت گردید و در پایان با بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و محلی این برنامه خاتمه یافت
گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه شادگان جناب سرهنگ حسین خنافره پس از تقدیر و شکر از عوامل اجرایی این جشنواره در خصوص اجرا و اهمیت این جشنواره مطالبی ایراد فرمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها