خبرهای داغ:

تامین امنیت منطقه توسط جمهوری اسلامی/ دستاوردهای انقلاب تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره ‌به قدرت جمهوری اسلامی، گفت: امروز نه تنها امنیت ایران بلکه امنیت بخشی از جهان مدیون قدرت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

حجت الاسلام شفیعی زاده در نشست روشنگری اخلاقی سیاسی که در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، افزود: بوجود آمدن داعش انگیزه های متفاوتی داشت، یکی از آنها ایجاد ناامنی در ایران بود، اما می بینیم در هیج دوره ای به این اندازه امنیت نداشته ایم.
وی در ادامه افزود: هدف از ایجاد داعش نشان دادن چهره خشن و منفوری از اسلام در جهان بود، داعش کارهایی کرد که در تاریخ بشریت بی سابقه بود.
حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) روحیه خودباوری را در مردم بخصوص جوانان داد، روحیه اینکه می توان از خود و تمامیت ارضی مان دفاع کنیم.
وی گفت: در کشور توسعه همه بخش ها متناسب نبوده، در برخی موارد پیشرفت های خوبی داشته ایم، اما در برخی موارد عقب مانده ایم و برخی مشکلات ، مثل مشکلات اقتصادی در هیچ دوره ای حل نشده است و اکنون بعنوان پاشنه آشیل محسوب می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: وقتی این اغتشاشات را ریشه یابی کنیم به دو ریشه داخلی و خارجی می رسیم، ریشه های داخلی قابل پیگیری و ترمیم است، اما ریشه های خارجی حدود 41 سال است که دشمنان با برنامه ریزی های مختلف از جمله 10 ساله ادامه داده اند.
وی افزود: در سالهای آینده بازهم احتمال ایجاد چنین فتنه هایی وجود دارد، اما مردم پای انقلاب و باورهای خود ایستاده و بارها ان را ثابت کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که باید مرتفع شوند، از طرفی در دسترس نبودن مسئولان و یا دسترسی مردم به مسئولان کم شده است و در برخی موارد هم کسی پاسخگو نیست.
حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به اینکه اگر انتقادی می شود از روی دلسوزی است گفت: سیاسی کاری دولت یکی از عوامل اصلی همین تحولات بود، بر اساس قانون دولت میتوانست هرسال 10% برخی از اقلام را گران کند، اما بجای آن به یکباره این اقلام حدود 50 % گران تر شدند که شوک عظیمی به مردم وارد کرد.
وی شکاف طبقاتی، نظام دستمرد، حقوق های نجومی دعوا های سیاسی و ... را برخی از موارد دانست که باید مورد بررسی و تجدید نظر قرار گیرند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به غفلت از فضای مجازی ،گفت: دشمن از طریق فضای مجازی بدنبال القای ناکار امدی نظام و بزرگ کردن مشکلات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها