یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز به برکت خون دادن شهدا کسانی که بر مسندهای انقلاب اسلامی تکیه داده اند باید قدردان شهدا بوده و  در راه حفظ آرمان های شهدا بشیتر از گذشته تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۸۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام نورایی کارشناس مسائل سیاسی در یادواره 16 شهید گلگون کفن روستای «حسین‌آباد» زرندیه با اشاره به عواملی که باعث سیر قهقرایی حکومت ها می شوند، گفت: امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه رهایی اصول و ضایع کردن آن را یکی از عوامل اساسی برای سقوط حکومت ها مطرح می کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عامل دوم سیر سقوطی حکومت‌ها را تمسک به فروع و اصل شدن اموری دانست که اهمیت بالایی ندارند و پیگیری چنین اموری باعث می شود تا مسائل و مشکلات اقتصادی مردم همچون آتش زیر خاکستر عمل کند و روزی چون زخم و دمل چرکینی سر باز کند و گفت: روی کار آمدن انسان های پست و فرومایه و افرادی که از کرامت انسانی  بویی نبرده اند عامل دیگری بر سیر نزولی حکمت ها است.

حجت الاسلام نورایی تصریح کرد: یکی از عواملی که در صدر اسلام و پس از نبی مکرم اسلام(ص) جامعه اسلامی را دچار مشکل کرد به قدرت رسیدن افرادی است که صلاحیت اداره حکومت اسلامی را نداشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون دادن شهدا کسانی که بر مسندهای انقلاب اسلامی تکیه داده اند باید قدردان شهدا بوده و  در راه حفظ آرمان های شهدا بشیتر از گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات