خبرهای داغ:
با تجلیل از برگزیدگان؛

آیین اختتامیه نخستین جشنواره «هنر ماندگار» در همدان برگزار شد

آیین اختتامیه نخستین جشنواره «هنر ماندگار» با تجلیل از برگزیدگان به مناسبت دهه مبارک فجر در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

آیین اختتامیه نخستین جشنواره «هنر ماندگار» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت دهه فجر و سالروز رونمایی از تقریظ‌های مقام معظم رهبری بر چهار کتاب دفاع مقدس نویسندگان همدانی، آیین اختتامیه نخستین جشنواره «هنر ماندگار» با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، جانشین  فرمانده، مسئول راهبردی، معاون اجرایی، معاون فرهنگی اجتماعی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان و سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)،  خانواده شهدا، راویان و نویسندگان کتاب های تقریظ شده مقام معظم رهبری و هنرمندان استان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا همدان برگزار شد.

این  جشنواره  به همت معاونت فرهنگی هنری و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان  در هشت بخش فضای مجازی، فعالیت‌های فرهنگی هنری، ایده‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و نشر است و در 25 رشته مختلف برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ علی بقایی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره، از ارسال یک هزار و ۵۲۵ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد.

در ادامه حاج میرزا محمد سلگی راوی کتاب تحسین برانگیز «آب هرگز نمی میرد» با اشاره به توطئه‌های جدید دشمنان نظام و انقلاب بر حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنر ماندگار و مسابقه «آب و مهتاب»، اجرای زنده مهدی چناری از خوانندگان ارزشی استان، اجرای کلیپ، اجرای گروه همخوانی نورالمهدی، تقدیر از راویان و نویسندگان کتاب‌های تقریظ شده و برگزاری نمایشگاهی از آثار ارسال شده به جشنواره از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات