خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه مبارک فجر،شورای واحد پیشگام امام خمینی ره و مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با خانواده شهید رمضان صحرایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۸۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه مبارک فجر، شورای واحد پیشگام امام خمینی (ره) و مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با خانواده شهید دانش آموز رمضان صحرایی دیدار کردند.
در این دیدار محمد جلیلی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و این دیدارها نیاز ما در این برهه است افزود: حضور دانش آموزان در ابن دیدار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است و امیدواریم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
محمدحسین صحرایی پدر شهید در ابن دیدار با خیرمقدم با بیان اینکه شهید در سه مرحله بدون اینکه به ما بگوید به جبهه رفت گفت: در هر مرحله از مدرسه به جبهه رفته بود و شناسنامه خود را دستکاری کرده بود و با اینکه ۱۴ سال بیشتر نداشت در عملیات بدر در اسفند سال ۱۳۶۳ مفقود الاثر شد و بعد از ۱۵ سال پیکر پاکش به میهن بازگشت.
مادر شهید نیز با بیان اینکه شهید جثه ای رشید داشت افزود: خواب شهید را دیدم که گفت ما یه نفر دولت بودیم که روی تپه ای اسیر شدیم و بعد ما را شهید کردند و هر جنازه ای که آمد گفتند برای پسر توست قبول کن و من نیز اینکار را کردم با اینکه پیکری کهرله نام او‌آورده بودند به انسان بزرگ و کامل می خورد استخوان ها اما قبول کردیم.
وی با بیان اینکه شهید هر روز صبح قبل از صبحانه قرآن می خواند و شاگرد ممتاز بود گفت: شهید فرزند بزرگ خانواده بود و او را دوست داشتیم اما تو عاشق جبهه بود و در این راه هم به آرزویش رسید و وقتی می گفتیم جبهه ناو می گفت وظیفه است و شما هم بیا و پدر هم بیابد و هر بیابد برای خودش می آید.
در این دیدار تابلو تصویر شهید به خانواده اهدا شد.
همچنین کمپین ذوالفقار یار خراسانیم نیز با حضور خانواده شهید انجام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها