خبرهای داغ:
در راستای اعزام خادمین شهدا

برگزاری جلسه توجیهی خادمین شهدا دانش آموزی شاهرود+ تصاویر

در راستای اعزام خادمین شهدا دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب،جلسه توجیهی در آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۸۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه توجیهی خادمین شهدا دانش آموز جهت اعزام به سرزمین های نور با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود و ۲۱ از دانش آموزان شرکت کننده در طرح خادمین افتخاری شهدا در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.
در این جلسه سیدمحمدرضا کریمی با گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه افتخاری نصیب شما دانش آموزان سدن‌که خادم افتخاری شهدا در مناطق عملیاتی جنوب باشید گفت: قدر ابن فرصت را بدانید و با شهدا خلوت کنید و تلاش کنید وقتی بازگشتید مروج فرهنگ و ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و دوستان خودتان باشید.
محمد جلیلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان نیز در سخنانی با بیان اینکه این دانش آموزان از بین با علاقمندان به راهیان نور و با توجه به شرایط تعریف شده که دانش آموزان ممتاز با اخلاق مداری هستند انتخاب شده اند و امیدواریم که پیام رسان خوبی بعد از بازگشت از راهیان نور برای دوستان خود باشند.
لازم به ذکر است این دانش آموزان شنبه ۲۱ بهمن به مدت ده روز برای خادمی شهدا به مناطق عملیاتی جنوب در شهرستان خرمشهر اعزام می شوند.
این طرح در قالب خادمین شهدا افتخاری دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و قرارگاه راهیان نور کشور در راستای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در قالب خدمت رسانی به زائران سرزمین های نور برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار