خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در آئین افتتاح پایگاه شهید نوری روستای قلعه خالصه گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام دینی از اهداف راهبردی دشمنان و استکبار جهانی در جنگ‌نرم است.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۶۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: راهبرد جدید دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان و بدبینی آن ها به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: راهبرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی، مقاومت و پیشرفت است ولی راهبرد دشمن ذلت، سستی و وادارکردن ملت‌ها به عقب‌نشینی است.
وی  راهبرد دیگر جهان اسلام را دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و مبارزه با فساد دانست افزود: دشمن به دنبال  وابسته‌کردن ملت‌ها به خود و القای سرنوشت تن دادن آنان به نظام سلطه است.
سامی در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: علت اصلی همه اقدامات خصمانه آمریکا و استکبار علیه ایران، ترس از گسترش اسلام ناب محمدی و وحدت مسلمانان با هم است چرا که ‌جلوی چپاولگری ‌ و غارت آنها‌ گرفته می‌شود.
فرمانده سپاه مراغه تاکید کرد: زیر سوال بردن، کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی  یکی از اهداف دشمن در جنگ‌نرم علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ناکارآمد نشان دادن نظام دینی هدف راهبردی دشمن در جنگ‌نرم است
وی در ادامه سخنان خود از همه احاد مردم خواست: تا با شور نشاط و روحیه انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و خواسته دشمن را ناکام کرده دوستان خود را شاد و ناهمورارهای مسیر انقلاب را با مشت های آهنی خود هموار کنند.
سامی در ادامه هدف از ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج را جذب حداکثری و برگزاری مناسبت ها، اعم از مناسبت های ملی و مذهبی دانست و افزود: ما بايد در مسير ولايت و اطاعت از رهبري كه همانا آرمان شهدا بود گام برداريم، تا هم شهدا و هم امام راحل از ما راضی و خشنود باشند.
در این آئین با شکوه ساختمان پایگاه شهید نوری روستای قلعه خالصه با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان با مشرکت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم  به مساحت 70 متر مربع افتتاح شد.

ارسال نظرات