معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در دیدار با خانواده شهید اعرابیان گفت: وجود مبارک مادران و پدران شهداست که باعث امنیت و ماندگاری انقلاب شده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۴۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، علی خالقیان در دیدار با خانواده "شهید رضاعلی اعرابیان" ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان، شهدا و ایثارگران در  هشت سال دفاع مقدس کاری بسیار سخت و شگرف انجام دادند.

وی بیان کرد: امدادهای غیبی، معجزات الهی و توسل شهدا و رزمندگان در آن دوران به ائمه اطهار همگی در پیروزی نبرد بین حق علیه باطل نقش داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خطاب به مادران شهدا گفت: مادران شهدا مستجاب الدعوه هستند و وجود مبارک مادران و پدران شهداست که باعث امنیت و ماندگاری انقلاب شده است.

خالقیان با تأکید بر اینکه گره گشایی از کار خانواده معظم شهدا و یاری آنها و دیدار و تکریمشان برای همه ما یک وظیفه و رسالتی عظیم است، گفت: شما پدران و مادران شهدا ما را از فرزندان خود بدانید و ما نیز سعی می کنیم یاور آنها باشیم تا در قیامت سربلند جلوی شهدا باشیم؛ چرا که ما مدیون شهدا هستیم اگر شهدا نبودند مشخص نبود الان کشور چه اوضاعی داشت.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ماندگار است و خون فرزندان شما خانواده های شهدا را نخواهیم گذاشت پایمال شود، گفت: ملت ایران ارزش خانواده شهدا را می دانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها