خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه دشمن برای ایجاد بحران هویت برای دختران و زنان ما برنامه ریزی کرده است و از آن بهره می برد گفت: چون با بی هویتی، برهنگی و حیازدایی از زن مسلمان، فرهنگ غرب می تواند ریشه انقلاب اسلامی را بزند.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۱۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در جمع بسیجیان پایگاه مهدیه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند اظهارداشت: در حوزه زنان و خانواده نیاز است تلاش کنیم دختر مسلمان و جوان ما امروز به زن بودن و مسلمان بودن خودش که به عنوان زن مسلمان هویت دارد ببالد.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد بحران هویت برای دختران و زنان ما برنامه ریزی کرده است و از آن بهره می برد افزود: چون با بی هویتی، برهنگی و حیازدایی از زن مسلمان، فرهنگ غرب می تواند ریشه انقلاب اسلامی را بزند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: نه تنها به خاطر این تهدید باید هویت زن مسلمان را حفظ کنیم بلکه چون این هویت اصیل آرامش بخش و روح نواز است باید به خود ببالیم.

وی با بیان اینکه زن مسلمان در سایه حجاب و عفاف، انسانیت نه جسمش را به جامعه عرضه می کند خاطرنشان کرد: حجاب برای این است که شما اذیت نشوید و بروز و ظهور اجتماعی داشته باشید.

اصلانی با اشاره به اینکه تا حدی عفاف و حجاب در جامعه از بین رفته بخش اعظم آن مربوط به زن است تصریح کرد: محققان غربی می گویند که برهنه بودن نسبت به لباس چسبان و بدن نما که زنان می پوشند کمتر تحریک آمیز است و با این حال بیشتر مورد تعرض قرار می گیرند.

وی با تاکید براینکه از حجاب که ودیعه و نعمت الهی است با تمام وجود حراست کنیم خاطرنشان کرد: امروز پیام حجاب و عفاف به دنیا رسیده و باعث جنبش هایی در آمریکا شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: جنبش لباس عفیف در آمریکا ایجاد شده که زنان با مراجعه به فروشگاه ها اقدام به خرید لباس عفیف می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیام زن مسلمان ایرانی باعث شده زنان غربی به وجد بیایند تا در سایه این حجاب و پوشش اسلامی راحت و بدون تعرض در جامعه حاضر شوند.

اصلانی عنوان کرد: مدارس و دانشگاه های مختلف در غرب از افت تحصیلی و سقط جنین غوغا می کند که همه به خاطر پوشش نامناسب است.

وی با بیان اینکه طهارت نسل ها در جوامع غربی بیداد می کند گفت:  45میلیون نفر از مردم آمریکا، 50درصد از مردم انگلیس نامشروع هستند و تنها علت آن از بین رفتن عفاف و حیا است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه از آنجا که زنان غربی در 2 قرن گذشته با پوشش سر در اجتماع حاضر می شدند افزود: امروز جنبش زنان برای پوشاندن سر در غرب شکل گرفته است فرهنگی که در اثر نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی از بین رفته است.

وی متذکر شد: حجاب خط قرمز و نقطه جنگ فرهنگی ما با دشمن است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم چون حرف ما حق است.

اصلانی توصیه کرد: وقتی درست روی حجاب و مسائل خانوادگی برنامه ریزی و تبلیغ کنیم؛ بدی ها از بین می رود که خوب است در این راستا از روش های نوین و فضای مجازی بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه برای معرفی الگوی تمام نمای حضرت زهرا(س) باید تلاش کنیم گفت: از عفاف، حجاب و منش حضرت زهرا(س) در خانواده باید کمک بگیریم و این همه زیبایی هایی که در اسلام وجود دارد را منتقل کنیم.

اصلانی اظهارداشت: دشمنان شبانه روز اندیشکده های زیادی برعلیه ما درست کردند ما نیز باید در مقابل از صاحب نظران بهره ببریم.

وی با بیان اینکه پیوند دادن بین جوانان و مسجد خیلی مهم است افزود: همین که پای جوان و نوجوان به مسجد باز شود جوانان ما را مصون نگاه می دارد تا در دام آسیب های حیازدایی قرار نگیرند.

اصلانی با بیان اینکه باید کاری کنیم جوان زن مسلمان به هویت خود ببالد خاطرنشان کرد: پدران باید دوشادوش دختر و در ارتباط با او باشند و مادران نیز پسران خود را از مهر و محبت کسی در خارج از خانه بی نیاز سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها